ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تکذیب وجود رانت در تبلیغات همراه اول

| سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۸۶، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

یک مقام مسوول در همراه اول گفت:طی 2 سال اول دولت نهم دو برابر 11 سال قبل از آن کار کردیم.

این مقام مسوول در شرکت ارتباطات سیار ایران در گفت وگو با فارس در پاسخ به اتهام رانت‌خواری یک میلیارد تومانی در بخش تبلیغات رادیو و تلویزیونی ارتباطات سیار در برخی از سایتهای خبری، گفت: مخالفان دولت متاسفانه حلاوت گزارش خدمتگزاران مردم به ولی نعمتان خود در بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر نمی‌تابند.

وی ادامه داد: موضوعی که این مخالفان را حساس کرده است، چیزی جز اعلام این نیست که همراه اول در 2 سال ابتدایی دولت بیشتر از 2 برابر 11 سال پیش آن فعالیت کرده است و این اعلام عمل به دستور اکید مقام معظم رهبری مبنی بر گزارش فعالیت‌های صورت گرفته به مردم بود.

وی گفت: قرارداد میان شرکت ارتباطات سیار ایران و صدا و سیما قراردادی دو جانبه میان دو ارگان دولتی است و این شرکت توانسته بیشترین میزان تخفیف را دریافت کند.

این مقام مسوول در شرکت ارتباطات سیار ایران، گفت: شرکت دولتی مجاز است دو درصد از بودجه سال جاری خود را صرف اطلاع‌رسانی و تبلیغ کند در حالی که این شرکت کمتر از دو هزارم بودجه خود را صرف این امر کرده که این رقم حتی به یک بیستم تبلیغات اپراتور رقیب هم نمی رسد.

وی مبادله هرگونه رانت و پورسانت در تبلغات رادیو و تلویزیون هفت میلیارد تومانی این شرکت را رد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این فرافکنی‌ها در جهت تضعیف دولت است، تصریح کرد: رسانه ملی معتبرترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌ کشور است و بنابراین انتخاب صدا و سیما منطقی و قابل دفاع است که با هدف ابلاغ برند این شرکت به جامعه هدف صورت گرفته است.

  • ۸۶/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">