ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان ثبت‌احوال از تکمیل پوشش کارت ملی هوشمند برای حدود 65 میلیون ایرانی با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده خبر داد.

حمید درخشان‌نیا امروز در حاشیه تجدید میثاق جمعی از مدیران و کارکنان سازمان ثبت‌احوال کشور همزمان با هفته ثبت‌احوال با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار داشت: مأموریت‌های متعددی بر عهده سازمان ثبت‌احوال قرار دارد؛ اما تکمیل پوشش کارت ملی هوشمند برای حدود 65 میلیون نفر از هم‌وطنانمان امسال مورد انتظار است و پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: ایرانیانی که شرایط لازم را برای دریافت کارت هوشمند ملی دارا هستند، در سال 96 این کارت را دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان ثبت‌احوال ادامه داد: سازمان ثبت‌احوال کشور تلاش می‌کند تا اهمیت هویت دیجیتالی و کاربردی‌سازی این ابزار توانمند را در جامعه تبیین کنند و در راستا تا امروز تلاش‌های قابل‌توجهی صورت گرفته است.

درخشان‌نیا ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا در راستای تحقق آرمان‌های دولت الکترونیک در سطوح عالی نیز برنامه‌های مؤثری را که طراحی کرده‌ایم، اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های دیجیتال، ابزارهای کارآمدی هستند که می‌توانند تأثیرگذاری ملی ویژه نیز داشته باشند و به آرامی باید در جایگاه شایسته خود قرار گیرند.

رئیس سازمان ثبت‌احوال ادامه داد: باید از همه مردم کشور در این راه استفاده کرد تا اهداف دولت الکترونیک محقق شود.

درخشان‌نیا بیان داشت: همه باید امروز به مزایای بی‌شمار کارت ملی هوشمند و دولت الکترونیک توجه داشته باشند و در راستای استفاده از این ابزارهای نوین بکوشند.

وی با بیان اینکه 99 سال از آغاز خدمات‌رسانی در حوزه امور سجلی و سال‌ها از تلاش سازمان ثبت‌احوال به این شکل می‌گذرد، گفت: در آستانه یکصدمین سال تنظیم نخستین سند سجلی در تاریخ کشورمان قرار داریم.

رئیس سازمان ثبت‌احوال گفت: شکل‌گیری فرآیندهای ویژه‌ای که باید امروز به آن توجه بیشتری شود، ضرورت دارد.

درخشان‌نیا بیان داشت: امروز در آستانه یکصدمین سال تلاش و خدمات‌رسانی به مردم ایران قرار داریم و باید این توفیقات را با درود فرستادن به روح بزرگ امام راحل و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب گرامی بداریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">