ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت سایت ها از فردا الزامی است

| يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۸۵، ۰۷:۰۳ ب.ظ | ۷ نظر

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی درباره‌ی ساماندهی پایگاه‌های اطلاع رسانی بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایسنا، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ با ارسال نمابری که نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است، اعلام کرد:‌ در اجرای آیین‌نامه‌ی ساماندهی پایگاه‌های اطلاع رسانی مصوب 5 آذر ماه 85 هیات وزیران به اطلاع کلیه دارندگان پایگاه‌های اطلاع رسانی وب سایت‌ها وبلاگ‌ها می‌رساند که از روز دوشنبه 11 دی 1385 با مراجعه به نشانی‌های اینترنتی www.samandehi.ir و www.Samandehi.com می‌توانند نسبت به ثبت الکترونیکی پایگاه خود اقدام کنند.

  • ۸۵/۱۰/۱۰

نظرات  (۷)

این کار از محدود کردن سرعت اینترنت بسیار بدتر است .
یعنی چی آقا ؟ {...} . هیچ جای دنیا چنین چیزی مشاهده نمی شود. {..} . اصولا چنین حرکتی با روح و فلسفه اینترنت در تضاد است . من که شدیدا مخالفم .
در قبال این ساماندهی چکار می کنند؟ مثلا آیا امتیازات ناشرین عادی رو برای ناشرین الکترونیک در نظر می گیرند؟ مشکل اینجاست که وزارت ارشاد یک کار غیر اصولی رو داره انجام میده که به شدت در مورد موفقیتش تردید هست. وزارت ارشاد امتیازات مناسبی برای ناشرین معمولی در نظر گرفته ئ در مقابل یک سری محدودیتها هم برای اونها در نظر می گیره در حالیکه سایتهای معتبر رو به عنوان ناشر الکترونیک به رسمیت نمی شناسه، قوانینش هم در برابر مفهوم نشر الکترونیک نامفهوم است!
گفتن ثبت سایت الزامی و اجباری است...ولی من جایی ندیدم گفته شده باشه علت و امتیازات این کار چیه ؟!!!
  • مهدی عباسی
  • به نظر من این کار هم مانند بسیاری از کارهایی که مسئولان ایرانی کاملا بدون برنامه و حساب نشده انجام می دهند و یا تنها بعضی از جوانب کار را در نظر می گیرند ، در حال انجام است . و حتما باعث نارضایتی خواهد شد و ضررهای احتمالی آن هم متوجه صاحبان سایت ها خواهد شد.
  • دوست همیشگی
  • به جای این کارها بهتر نبود شما که مدعی مهنسی اجتماعی و پیاده سازی زیر ساخت امنیت اطلاعات سایبر هستید هاستینگ خود را در ایران قرار می دادید که اطلاعات محرمانه کاربران در دسترس آمریکا نباشد؟ از یک طرف کارشناس وزارت تعاونتان می گوید به سمت هاستینگ ایرانی بریم از طرف شما از یک واسط و نماینده فروش آمریکایی هاست آمریکایی می خرید. {...}
    واقعا که! حد اقل مستقیم از خودشون مستقیم هاست رو میگرفتین! اینم مثل طرح بررسی بازیهای رایانه اییه! ببینم حالا مثلا اگه یکی سایتشو ثبت نکنه، میخوان فیلترش کنن؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">