ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل گفت: قیمت تلفن‌های همراه در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است و خریداران تلفن همراه می‌توانند با واردکردن شناسه تلفن همراه قیمت و گارانتی را با پیامک دریافت کنند.

به گزارش میزان، حمیدرضا عالیان با اشاره به نحوه استعلام قیمت تلفن همراه خریداری‌شده اظهار کرد: با اجرای طرح افق و تجمیع اطلاعات سامانه جامع تجارت با اطلاعات همتا قیمت تلفن همراه به همراه گارانتی برای خریدار ارسال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: پیشنهاد انجمن واردکنندگان موبایل به وزارت صمت برای جلوگیری از گران فروشی این است که با استفاده از اطلاعات سامانه جامع و همتا در زمان خرید تلفن همراه و فعال سازی آن قیمت و گارانتی کالا از سوی شرکت ارسال شود.

وی ادامه داد: اگر فردی در این بازه زمانی اقدام به خرید گوشی کرده می‌تواند با مراجعه به سازمان بازرسی وزارت صمت و سازمان تعزیرات ضمن ثبت شکایت، اضافه مبلغ به خریدار عودت داده می‌شود، انجام این فرایند در کمتر از ۴۸ ساعت صورت می‌گیرد.

عالیان بیان کرد: قیمت تلفن‌های همراه در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است و خریداران تلفن همراه با واردکردن شناسه تلفن همراه قیمت و گارانتی را با پیامک دریافت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل بیان کرد: ارسال پیامک قیمت تلفن همراه آماده شده است و در مرحله نهایی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">