ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت نام سیم کارت دولتی از تیر ماه

| دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۸۶، ۰۷:۲۸ ب.ظ | ۱ نظر

شرکت ارتباطات سیار در روالی بی سابقه که در دوره مدیریت وحید صدوقی آغاز شده است باز هم بدون دعوت از روزنامه نگاران با سابقه و منتقد مطبوعات اقدام به برگزاری مراسم قرعه کشی سیم کارت های اعتباری کرد. در این مراسم با آغاز ثبت‌نام مجدد سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری شرکت ارتباطات سیار در تیر ماه، همزمان توزیع نیز صورت می‌گیرد.

به گزارش سیتنا، وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در مراسم قرعه‌کشی سیم‌کارت‌های اعتباری که عصر امروز در برج همراه برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل ایجاد ظرفیت مناسب در شبکه، قرعه‌کشی سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول، ساده‌تر از گذشته انجام شد؛ به گونه‌ای که 10 اولویت در دوماه اردیبهشت و خرداد در چهار استان تهران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان توزیع می‌شود.

وی، خاطرنشان کرد: توزیع سیم‌کارت‌های دائمی ثبت‌نامی بهمن ماه 85 در تمامی استان‌ها به جز سه استان گیلان، مازندران و کردستان صورت گرفته که توزیع در این استان‌ها نیز هفته آینده آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، گفت: واگذاری سیم‌کارت‌های دائمی، از طریق ثبت‌نام اینترنتی به روز شده است؛ به گونه‌ای که دو هفته پس از ثبت‌نام، سیم‌کارت‌ها از طریق پست به درب منازل کاربران تحویل داده می‌شود.

صدوقی، سیم‌کارت‌های اعتباری را محصول جدید شرکت ارتباطات سیار خواند و گفت: در 17 استان کشور، ظرفیت‌سازی خوبی ایجاد شده و در چهار استان تهران، هرمزگان، خوزستان و سیستان و بلوچستان، ثبت‌نام به صورت گسترده صورت گرفته و در سایر استان‌ها ظرفیت مناسبی موجود است و شاید در این خصوص تعداد محدودی از استان‌ها با مشکل مواجه باشند.

وی، افزود: کیفیت شبکه در استان‌های گوناگون کشور کنترل و در صورتی که از کیفیت مطلوب برخوردار باشد، سیم‌کارت واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، خاطرنشان کرد: اپراتور دولتی، در سال گذشته موفق به راه‌اندازی سه هزار و 800 سایت شده که در برنامه سال جاری، پیش‌بینی می‌شود در شش ماه اول سال، شش هزار سایت راه‌اندازی شود.

صدوقی، اظهار امیدواری کرد که متناسب با ایجاد ظرفیت، واگذاری سیم‌کارت نیز صورت گیرد.
اولویت واگذاری سیم کارت های اعتباری

اولویت‌های واگذاری سیم کارتهای اعتباری دولتی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، متقاضیان سیم کارتهای اعتباری دولتی که رقم سمت راست قبوض پستی آنها به ترتیب صفر، دو ، چهار ، شش ،هفت،هشت،9 ، پنج ، یک است از اوایل اردیبهشت ماه آینده می‌توانند سیم کارتهای خود را دریافت کنند.

متقاضیان برای دریافت سیم کارت باید به دفاتر خدمات پستی مراجعه و با واریز مبلغ 33 هزار تومان اقدام به دریافت سیم کارت خود کنند.

بر اساس این گزارش این سیم کارتها در چهار استان ، تهران، خوزستان ، هرمزگان و سیستان و بلوچستان طی دو ماه اردیبهشت و خرداد واگذار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در این مراسم گفت: در حال حاضر سیم کارتهای ثبت نامی دائمی دولتی در 27 استان کشور واگذار شده و این سیم کارتها در استانهای گیلان، مازندران و کردستان نیز از اوایل هفته آینده توزیع خواهد شد.

وحید صدوقی اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی نیز ادامه خواهد داشت و تاکنون 34 هزار نفر برای دریافت سیم کارت اعتباری و دائمی دولتی ثبت نام کرده اند.

وی از به روز شدن واگذاری سیم کارتهای ثبت نامی و دولتی دائمی از طریق اینترنت خبر داد و اظهار امیدواری کرد، این روند همچنان ادامه یابد.

وی گفت: در حال حاضر در 13 استان کشور ظرفیت مناسبی برای واگذاری سیم کارتهای اعتباری دولتی ایجاد شده است.

صدوقی گفت: شرکت ارتباطات سیار قصد دارد همزمان با ثبت نام مجدد سیم کارتهای دولتی در تیر ماه واگذاری را نیز آغاز کند.

  • ۸۶/۰۱/۲۷

نظرات  (۱)

خوبه پیشرفت میکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">