ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تلفن‌همراه مانده، پنج تن از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به‌منظور آشنایی با امکانات شرکتMTN به آفریقای جنوبی سفر کردند.

یک مقام آگاه در گفت و گو با خبرنگار گفت : این گروه به‌منظور آنچه نامیده می‌شود، به آفریقای جنوبی سفر کرده‌اند.

وی اظهار داشت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن ظاهراً به دعوت کنسرسیوم ایرانسل به این سفر دعوت شده‌‌اند.

براساس این گزارش پس از فسخ قرارداد ترک‌سل هم‌اکنون شرکتMTN آفریقای جنوبی با مشارکت چند شرکت‌داخلی با عنوان کنسرسیوم ایرانسل، به‌عنوان اپراتور دوم تلفن‌همراه کشور در این پروژه همکاری می‌کند و قرار است تا پایان تابستان سال‌جاری سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی این کنسرسیوم به بازار ایران عرضه شود.

این در حالی است که با گذشت یک‌سال از اعلام برندگان مناقصه اپراتور دوم، کنسرسیوم ایرانسل به‌عنوان برنده مناقصه اپراتور دوم تلفن‌همراه کشور هنوز اطلاعات روشنی از برندگان مناقصات و پیمانکاران اجرایی پروژه ارایه نداده است.

لازم به ذکر است هیأت پنج نفره کمیسیون صنایع و معادن متشکل از حمیدرضا کاتوزیان، سیدحسین هاشمی، اسماعیل گرامی‌مقدم، رجب رحمانی و سید عبدالله حسینی است و براساس شنیده‌ها ظاهراً این هیأت قرار بود از روز چهارشنبه سفر هشت روزه خود را آغاز کنند

  • ۸۵/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">