ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

«بابت 33 سال از شما متشکریم: سبیت هانوفر لغو می شود». این پیامی است که از اواخر هفته گذشته به رنگ زرد در صفحه اصلی وبسایت نمایشگاه سبیت به نمایش درآمده و خبر از لغو همیشگی این رویداد می دهد.
فناوران- شرکت نمایشگاهی آلمان (دویچه مسه) روز چهارشنبه گذشته در خبری اعلام  کرد که با انجام تغییرات ساختاری در سبد نمایشگاهی اش، بخش های مرتبط با صنایع نمایشگاه سبیت هانوفر را در نمایشگاه هانوفر مسه (HANNOVER MESSE) ادغام می کند برای موضوعات دیگر این نمایشگاه قدیمی فناوری اطلاعات نیز رویدادهای تخصصی تری ویژه تصمیم سازان صنایع عمودی شکل خواهد داد. این تصمیم به دلیل کاهش تعداد بازدیدکنندگان و افت حجم تقاضا برای فضای نمایشگاهی اتفاق افتاده است.
دویچه مسه اعلام کرده که توسعه فناوری در اقتصاد دیجیتالی، در سال های اخیر تقاضا را برای نمایشگاه های عمومی مانند سبیت کاهش داده است. نوآوری های دیجیتالی به ویژه در فناوری های مرتبط با صنایع مشهود است و به همین دلیل، مشارکت کنندگان اصلی سبیت، به شرکت در رویدادهای صنایع دیگر متمایل شده اند.
یوکن کوکلر، مدیرعامل شرکت Deutsche Messe AG گفت: در سال های اخیر مباحثات متعددی درون صنایع آلمان درباره هم پوشانی بین سبیت و هانوفر مسه وجود داشت و حالا زمان آن فرا رسیده که ادغام موضوعاتی از سبیت که در تولید کاربرد دارد، صورت بگیرد. 
وی افزود: در حال بررسی این موضوع هستیم که کدام موضوعات سبیت را در قالب نمایشگاه های تخصصی جدید عرضه کنیم.
روز 27 نوامبر نیز اولیور فریس، مسوول نمایشگاه سبیت در هیات مدیره دویچه مسه، از هیات اجرایی این شرکت درخواست کرد که از 31 دسامبر، او را از مسوولیت هایش خلع کنند. این درخواست پذیرفته شد و برند آلتوسمان، وزیر اقتصاد ایالت ساکسونی سفلی (Lower Saxony) و عضو هیات نظارت بر دویچه مسه در این رابطه گفت: ما با تصمیم فریس با احترام و تاسف موافقت می کنیم. برای ما از دست دادن چنین مدیر نمایشگاهی و عضو هیات مدیره با تجربه ای دشوار است. او در سال های اخیر به ویژه در قالب جدید نمایشگاه سبیت ابتکار عمل و نوآوری زیادی به خرج داده بود.
گفتنی است که سال  گذشته، نمایشگاه سبیت با شکل و شمایلی جدید برگزار شد و علاوه بر رویداد اصلی نمایشگاهی، در فضای باز نیز فستیوالی شاد تدارک دیده بود.

  • ۹۷/۰۹/۱۰

نمایشگاه سبیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">