ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جستجوی اینترنتی دزدان‌ بنزین در فرانسه

| شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

ادامه اعتصاب کارگران پالایشگاه‌های سوخت در اعتراض به اصلاحات قانون کار، منجر به تشدید بحران کمبود سوخت و افزایش سرقت بنزین از خودروها در فرانسه شده است.
به گزارش فارس، به دنبال افزایش قیمت سوخت در فرانسه برخی از شهروندان این کشور اقدام به سرقت سوخت از خودروها در شب می‌کنند.
به گزارش وبگاه شبکه خبری «تی.آر.تی» ترکیه، طی روزهای گذشته رانندگان خودرو نسبت به سرقت بنزین از باک خودروهای خود به پلیس فرانسه شکایت کرده‌اند.
هم‌اکنون از 12 هزار جایگاه سوخت در فرانسه، 5 هزار و 600 جایگاه سوخت با مشکل کمبود سوخت مواجه‌اند.
موتور جست‌وجوی گوگل با انتشار لیست پرجست‌وجوترین واژه‌ها در گوگل اعلام کرد که عبارت «چگونه می‌توان بنزنین را از باک ماشین‌ها کشید»، در بین عبارات فرانسوی بیشترین استفاده را داشته است.
بحران کمبود سوخت در فرانسه به دلیل ادامه اعتصاب کارگران پالایشگاه نفت در اعتراض به اصلاحاتی است که دولت این کشور قصد دارد در قانون کار تصویب کند که کارگران این اصلاحات را نوعی کاهش حقوق می‌دانند.
کارگران معترض راه‌های منتهی به 8 پالایشگاه را از اواخر هفته گذشته بسته‌اند که این امر منجر به توقف حرکت انتقال سوخت از این پالایشگاه‌ها به جایگاه‌های سوخت شد.
وزارت حمل و نقل فرانسه پیشتر اعلام کرده بود که بنزین 2400 جایگاه سوخت به اتمام رسیده و این بحران به دلیل عملیات انتقال سوخت بوده نه کمبود آن در مخازن.
اتحادیه‌های کارگری فرانسه نیز گفته‌اند در صورت عدم موافقت دولت با خواسته‌های آن‌ها اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها بیشتر خواهد شد.

  • ۹۵/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">