ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شورای عالی اطلاع رسانی، در ذیل برگزاری نخستین جشنواره ملی تسما اقدام به برپایی جشنواره بازی های الکترونیکی و رایانه ای کرده است.

به گزارش واحد ارتباطات شورای عالی اطلاع رسانی، دکتر بهروز مینایی، معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به وظیفه شورا مبنی بر تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران گفت: جشنواره بازی های الکترونیکی و رایانه ای با هدف شناخت و معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های کشور در زمینه بازی‌های الکترونیکی، تقویت جریان تولید بازیهای الکترونیکی در کشور، بهبود فرهنگ استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و الکترونیکی و انگیزه بخشی برای تحقیقات در زمینه بازی‌های الکترونیکی برگزار می شود.

وی با دعوت از کلیه علاقه مندان و فعالان برای حضور در جشنواره، بیان داشت: جشنوراه مذکور در قالب مسابقه، کارگاه آموزشی، همایش علمی و نمایشگاه با موضوعات تعریف شده ای در بخش تولیدات، علمی- پژوهشی، ادبیات، فناوری، اقتصادی، فرهنگ استفاده، فعالیت های هنری و فعالیت اجتماعی برگزار خواهد شد.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار 20 فروردین سال 86 خواهد بود و ضمن تقدیر از برگزیدگان این جشنواره، امکان بهرمندی از حمایت شورای عالی اطلاع رسانی در جهت اجرای طرح های ملی بازیهای رایانه ای برای آن ها محفوظ خواهد بود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی به آدرس www.IEGF.ir مراجعه و یا با دبیرخانه جشنواره، 88325274 تماس حاصل فرمایند.

  • ۸۵/۱۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">