ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جلوگیری از بی‌صدا شدن اتفاقی موبایل

| شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از اتفاقاتی که بارها و بارها در زمان استفاده از تلفن ‌همراه برای بیشتر ما رخ داده، تغییر میزان درجه صدای دستگاه به‌صورت اتفاقی است. در زمان گرفتن تلفن‌ همراه در دست خود به شکل اتفاقی دست‌تان روی کلید کاهش صدا رفته یا به‌اشتباه کلید کاهش صدا را فشار داده‌اید. از همه بدتر اینکه در بیشتر موارد زمانی متوجه این اتفاق می‌شوید که فهرست بلندبالایی از تماس‌های ناموفق و پیام‌های دریافتی در صفحه هشدار تلفن‌ همراه قرار می‌گیرد. حال فرض کنید یکی از این تماس‌های ناموفق تماس مهمی باشد که مدت‌ها منتظر آن بوده‌اید. یکی از چاره‌های مقابله با این مشکل، تنظیم کلید درجه صدا برای استفاده تنها در حالت پخش موسیقی است.

برنامه Rocker Locker به شما در انجام این کار کمک خواهد کرد. پس از دانلود و نصب برنامه، تنها کاری که باید انجام دهید، اجرا و فعال کردن آن است. پس از فعال‌سازی، هر بار که کلید کم کردن صدای تلفن ‌همراه را فشار دهید، تنها صدای پخش فایل‌های صوتی و تصویری تغییر کرده و میزان صدای زنگ تلفن ‌‌همراه دست‌نخورده باقی می‌ماند. اگر قصد کم یا زیاد کردن صدای زنگ تلفن همراه را داشته باشید، همچنان می‌توانید این کار را با مراجعه به بخش تنظیمات و سپس قسمت Sound انجام دهید. غیرفعال کردن کلید کم و زیاد کردن صدای تلفن ‌همراه راه دیگری است که برای استفاده از آن به یک برنامه جانبی نیاز دارید.

به‌منظور به‌کارگیری این روش، برنامه Volume Lock & Mute را از Google Play دریافت کرده و پیش از اجرای آن میزان صدای تلفن ‌همراه را روی درجه مدنظر خود تنظیم کنید. پس از تنظیم صدا، برنامه را اجرا کرده و روی گزینه Lock Volume at Current Level کلیک کنید. اگر از رابط کاربری این دو برنامه خوشتان نیامد، برنامه‌های مشابه دیگری نیز در Google Play وجود دارد که استفاده از بیشتر آنها رایگان است؛ مانند Volume Lock Control یا Volume Locker. با استفاده از این برنامه‌ها دیگر ناخواسته تماسی را از دست نخواهید داد و تنظیمات مورد استفاده‌تان به‌صورت اتفاقی یا به‌اشتباه به هم نخواهند ریخت. (منبع:عصرارتباط)

  • ۹۴/۱۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">