ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اگر تاکنون به‌سراغ یکی از جمعه بازارهای اینترنتی رفته‌باشید با تعداد زیادی از آگهی‌ها و تبلیغات گوناگون مواجه می‌شوید که به راحتی شما را به سمت کالا و چگونگی تماس با فروشنده آن هدایت می‌کند.
در جمعه‌بازارهای اینترنتی اجناس و خدمات متنوعی توسط کاربران به صورت رایگان تبلیغ می‌شود که بازدیدکنندگان سایت می‌توانند با انتخاب هریک از آنها با مشخصات کالای فروشی یا اجاره‌ای آشنا شوند.
آگهی‌های مربوط به آموزشهای مختلف، فروش کتاب، اجاره منزل، استخدام، انواع گوشی‌های تلفن همراه، سیستم‌های دست دوم برقی، خط تلفن، لوازم ورزشی و سی‌دی‌های موسیقی نمونه‌هایی از این تبلیغات است.
سایت " ای.بی "(‪ (EBAY‬که به عنوان بزرگترین حراجی اینترنتی در میان کاربران شناخته شده است،مکانی برای آگهی و تبلیغات اجناس و خدمات به شمار می‌آید اما استفاده‌این سایت در میان کاربران ایرانی به‌دلیل نداشتن کارتهای اعتباری بین‌المللی چندان مطرح نمی‌باشد.
به گفته برخی از کارشناسان استفاده از جمعه بازارهای اینترنتی ایرانی برای ایرانیها با توجه به مشکلات موجود در عرصه بانکداری الکترونیکی یکی از روشهای آسان به منظور فرهنگ‌سازی و توسعه مقوله تجارت الکترونیک است.
سایت " جمعه بازار " یکی از سایتهای فارسی زبان آگهی‌های رایگان است که کاربران می‌توانند با عضویت در آن ، به طور رایگان و خصوصی، اجناس، املاک و خدمات خود را برای فروش یا اجاره تبلیغ کنند.
کاربران برای قرار دادن آگهی‌های تبلیغاتی خود در این سایت نیازی به عقد قرارداد یا تعهد نامه‌ای ندارند و می‌توانند برای معرفی بهتر آگهی‌های خود از عکس و امکانات دیگر نیز استفاده کنند.
در سایت " جمعه بازار" به آدرس ‪ WWW.JOMEHBAZAR.COM‬آگهی‌های تبلیغاتی در بخشهای وسایل نقلیه، املاک، ورزشی، تفریحی، لوازم منزل، رایانه، وسایل برقی، پوشاک و زینتی، هنری، عتیقه، تلفن، موسیقی و کتاب ، وجود دارد.
یکی دیگر از سایتهای ایرانی که اقدام به درج آگهی‌های اینترنتی کرده است سایت " کلوب " می‌باشد.
در این سایت نیز آگهی‌های مختلفی در زمینه‌های آموزش، استخدام، وسایل نقلیه، خدمات و پیامهای شخصی وجود دارد.
هریک از اعضای سایت می‌توانند چهار آگهی را به صورت رایگان در سایت قرار دهند که این آگهی‌ها بعد از اتمام زمان اعتبار، خود به خود حذف می‌شود.
قراردادن عنوان خلاصه و جذاب برای هریک از تبلیغات، معرفی مفیدو استفاده از عکس و قراردادن شماره تماس از جمله پارامترهای موثر برای رجوع مشتریان بیشتر به سمت آگهی شما است.

  • ۸۴/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">