ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جهانگرد: تکفا2ادامه می‌یابد

| دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

مرحله دوم طرح توسعه و کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، زیر نظر شورای‌عالی اطلاع‌رسانی ادامه می‌یابد.

نصرالله جهانگرد، دبیر سابق شورای‌عالی اطلاع‌رسانی در حاشیه مراسم تجلیل از وی و در پاسخ به خبرنگار مبنی بر وجود زمزمه‌هایی درخصوص ادامه طرح تکفا با عنوان مرسوم تکفا2 گفت: در این خصوص در شورای‌عالی اطلاع‌رسانی بحث و بررسی‌های مفصلی شد و در نهایت قرار شد فاز دوم طرح تکفا زیرنظر این شورا ادامه یابد.

جهانگرد در پاسخ به اینکه آیا خود وی مسوولیت ادامه این طرح را برعهده خواهد گرفت یا نه، گفت: در مورد این موضوع نیز صحبت‌های زیادی شده است البته من با داشتن مسوولیت در این بخش موافقت نکرده‌ام و به شورا اعلام کرده‌ام که به‌عنوان مشاور حتماً در کنارشان خواهم ماند.

وی درخصوص سمت جدید خود بعد از اتمام همکاری‌اش با شورای‌عالی اطلاع‌رسانی گفت: من عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران هستم و به‌عنوان مشاورIT نیز به چند نهاد دیگر کمک می‌کنم.

این در حالی است که حجت‌السلام شهریاری به‌عنوان دبیر جدید شورای‌عالی اطلاع‌رسانی در نخستین روزهای کاری خود، محور جدید حرکت این شورا را توجه به زبان و فرهنگ دینی عنوان کرد.

از سوی دیگر شورای‌عالیIT نیز به‌عنوان متولی توسعه فناوری اطلاعات در کشور در حال تهیه برنامه جامع توسعهIT است

  • ۸۵/۰۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">