ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مالک پاساژ علاءالدین موظف است تا پایان شهریور طبقه هفتم این پاساژ را تخریب کند در غیر اینصورت شهرداری با حکم دادستانی وارد عمل می‌شود.

ابوالفضل قناعتی  درباره طبقه هفتم  تخریب پاساژ علاءالدین اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور نمایندگان شورا و تورک رئیس شعبه هفت دادستانی تهران و معاون دادستان برگزار شد.

وی افزود: در آن جلسه معاون دادستان به مالک پاساژ علاءالدین  اعلام کرد برنامه سه‌ماهه‌ای از اول تیر برای تخریب تخلف طبقه هفتم این پاساژ اعلام کند که برنامه چهار ماه تهیه شد و دادستانی با آن برنامه موافقت نکرد و مجدداً تأکید کرد برنامه سه‌ ماهه‌ای برای تخریب این طبقه مشخص شود.

قناعتی بیان داشت:‌معاون دادستان تهران به شهردار منطقه 11 نیز اعلام کرده است با پیمانکاری برای تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین قرارداد ببندد و به مجرد اینکه تا پایان شهریور و اول مهر نسبت به تخریب طبقه هفتم این پاساژ اقدام نشده بود، با حکم دادستانی اجازه ورود و تخریب را دارد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ 20 روز از شروع قرارداد و زمانبندی دادستانی تهران میگذرد ولی هنوز اتفاقی مبنی بر تخریب طبقه هفتم نیفتاده است.

وی افزود: بنده با آقای تورک سه‌شنبه صحبت کردم و اعلام کردم که در این مدت هیچ اتفاقی مبنی بر تخریب طبقه هفتم این پاساژ نیفتاده است که قرار شد این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

قناعتی تأکید کرد:‌ تا پایان شهریور اگر طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخریب نشود، شهرداری با حکم دادستانی ورود پیدا می‌کند و نسبت به تخریب طبقه هفتم این پاساژ اقدام می‌کند.

به گزارش فارس، بیش از یکسال از تخلف ساخت طبقه هفتم در پاساژ علاءالدین می‌گذرد و علیرغم حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر تخریب این طبقه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">