ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی شورای شهر تهران با اعلام اینکه بی توجهی ها به معضل بافت فرسوده تهران به ویژه در بخش مرکزی شهر از سوی دولت امروز فاجعه به بار آورد، گفت: یکی از الزامات شهرتهران نوسازی بافت فرسوده است که در این راستا شهرداری تهران در سالهای اخیر باارایه تسهیلات در مسیر حذف این معضل گام برداشته اما در بدنه دولت نوسازی بافت ناپایدار تهران روند بسیار کند و نزدیک به صفر داشته است.

رضا تقی پور با انتقاد از اینکه ساکنین و مالکین ساختمان پلاسکو در سنوات گذشته به اخطارهای اتش نشانی بی توجه بوده اند، تصریح کرد: به رغم تمام تذکرات اتش نشانی به خطرات ساختمان پلاسکو اما شاهد تداوم فعالیت کسب و کار در این ساختمان بودیم درست است که نمی خواهیم با برخوردهای خشن مانع از کسب و کار شهروندان در ساختمان های مشابه پلاسکو شویم اما ایمنی موضوع مهمی است که بی توجهی به آن فاجعه به بار می آورد .

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران قصد ایجاد نگرانی در ذهن شهروندان ندارند، ادامه داد: ساختمان های مشابه ساختمان پلاسکو در بافت فرسوده مرکز شهر تهران بسیارند. از همین رو است که توجه به نکات ایمنی بیش از هر زمان دیگری الزامی است.

 

طبقه اضافی پاساژ علاءالدین تا انتهای بهمن کاملا تخریب می شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبقه اضافی پاساژ علاءالدین تا انتهای بهمن کاملا تخریب می شود.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه دیروز در ساختمان پلاسکو گفت: متاسفانه بسیاری از ساختمان های تجاری تهران شرایط استاندارد ندارند و بارها هشدار دریافت کرده اند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر تخریب طبقه اضافی مجتمع علاءالدین افزود: تیم تخریب در حال حاضر در این مجتمع مستقر است و تخریب به صورت شبانه انجام می شود.

وی گفت: این تخریب قطعا تا اواخر بهمن به پایان می رسد و علت تاخیر نیز، عملیات شبانه در آن است.

شاکری اضافه کرد: با این حال این ساختمان هنوز استحکام بنا نگرفته، تاییدیه آتش نشانی و مدیریت بحران را نیز ندارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این ساختمان تنها به دلیل تخلف در یک طبقه اضافی اعمال قانونی شده که متاسفانه برای آن هم یک سال و نیم مقاومت کرده است.

وی با بیان این مطلب که کسبه مجتمع علاءالدین در خطر قرار دارند، گفت: خطر پلاسکو این مجتمع را تهدید می کند و اگر طبقه اضافی باقی می ماند، این خطر چند برابر می شد.

 

طبقه اضافی علاءالدین غیرایمن است

به گزارش مهر چمران با بیان اینکه حادثه پلاسکو در کمین ساختمان‌های بسیاری مانند علاءالدین است، گفت: هنوز تخریب ساختمان علاءالدین عملی نشده و این در حالی است که شهرداری ماه‌ها در صدد است یک طبقه اضافی را بردارد.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: طبقه اضافی علاءالدین غیرایمن است و هشدارها اصلاً جدی گرفته نشده که می‌تواند نتایج اسفبار داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">