ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حضور تفریحی در نمایشگاه های خارجی

| چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۶، ۰۸:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

یک کارشناس نرم افزار معتقد است؛ در صادرات نرم افزار هیچ حرفی برای گفتن نداریم و حضور در نمایشگاه‌‏های بین المللی تنها تفریح‌‏گاهی برای شرکت‌‏های نرم افزاری ایرانی است.

شهرام ذکاوتی، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر این‌‏که شرکت‌‏های نرم افزاری معمولا از طریق دروازه‌‏هایی چون نمایشگاه‌‏های بین الملی سعی می‌‏کنند به بهانه صادرات از دولت بودجه دریافت کنند، اظهارداشت: در صنعت نرم افزار از سایر کشورها عقب افتاده‌‏ایم و دیگر نمی‌‏توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ذکاوتی، با اشاره به شرایط رکود اقتصادی در کشور و عدم دسترسی به حمایت‌‏های دولت، خاطرنشان کرد: راه حل خوب برای دسترسی به این کمک‌‏ها نگاه به صادرات نرم افزار و ایجاد دروازه‌‏های جدید است که با افزایش تعداد شرکت‌‏های نرم افزاری برای حضور در نمایشگاه‌‏ها می‌‏توان از دولت بودجه گرفت.

این کارشناس نرم افزار، با بیان این‌‏که نماینده شرکت‌‏های ایرانی در بازارهای بین المللی نمی‌‏تواند با دیگر کشورها رقابت کند، یادآورشد: در شرایط فعلی و برای برون رفت از این بحران کشف بازار جدید تنها راه حل خواهد بود.

  • ۸۶/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">