ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک گفت: این صندوق در سال 94 با اعتبار یک هزار میلیارد ریال از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک حمایت خواهد کرد.

علی وحدت روز دوشنبه در حاشیه سمینار تبیین وظایف صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک دربوشهر درگفت و گو با ایرنا افزود : این صندوق بیش از یکهزار طرح را حمایت کرده که از این شمار 800 پروژه به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: این 800 پروژه در حوزه های مختلفی از جمله الکترونیک مصرفی، دفاعی، رفع نیازهای صدا و سیما، فناوری اطلاعات و شرکت های تولید کننده نرم افزار است.
وحدت گفت: به منظور تقویت جدی اقتصاد مقاومتی و حوزه دانش بنیان از سوی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک توجه ویژه ای به موضوع الکترونیک خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه صنایع الکترونیکی ظرفیت نیروی انسانی بسیاری قوی در کشور وجود دارد افزود: حوزه صنعت الکترونیک با داشتن مزیت هایی از جمله ایجاد ارزش افزوده فراوان، صادرات و فاقد آلایندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وحدت یادآور شد: در استان بوشهربا توجه به موقعیت و ظرفیت ها امکان توسعه صنایع الکترونیکی وجود دارد.
وی افزود: نرخ کارمزد تسهیلات اعطایی این صندوق 6 تا 8 درصد که تعیین نرخ اصلی آن بستگی به سطح فناوری و نوع فعالیت دارد.
وحدت با اشاره به اینکه میانگین زمان بازپرداخت این تسهیلات سه سال است بیان کرد: حد اعتباری برای هر درخواست کننده تسهیلات تا سقف 30 میلیارد ریال و اولویت پرداخت ها به تولیدهای داخلی، واحدهای ایجاد کننده اشتغال و فعال در حوزه صادرات و فناوری نوین و تحقیقات است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">