ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمایت 176 نماینده از شکستن انحصار تلگرام

| چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

176 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اقدام دبیر شورای عالی فضای مجازی و وزیر ارتباطات در شکستن انحصار پیام رسان تلگرام و تقویت و تشویق پیام رسان های داخلی حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه درجلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی بیانیه 176 نفر از نمایندگان را در حمایت از اقدام دبیر شورای عالی فضای مجازی و وزیر ارتباطات در شکستن انحصار پیام رسان تلگرام قرائت کرد.
دراین بیانیه آمده است: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضا کنندگان این بیانیه حمایت قاطع خود را از اقدامات دبیر شورای عالی فضای مجازی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شکستن انحصار پیام رسان تلگرام در کشور جمهوری اسلامی ایران وبرخورد قاطع با این پیام رسان به دلیل عدم رعایت مقررات کشور در فراهم آوردن زمینه لازم برای ایجاد چالش های گوناگون امنیت ملی و برنامه ریزی برای وارد آوردن ضربات اقتصادی به کشور اعلام می کنیم.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: ما نمایندگان از تلاش های به عمل آمده برای تشویق و تصویب پیام رسان های بومی در قالب مساعدت های مالی و کمک های تجهیزاتی و اقدامات رسانه ای مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر می کنیم.
در ادامه این بیانیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی یادآور شده اند: موج ایجاد شده در سطح بین المللی برای محدود سازی تلگرام و برخورد قاطع کشورها با این پیام رسان بدون توجه به مصالح کشورها صرفا در جهت تامین منافع و مصالح خود و حامیان استکباری اش گام بر می دارد نشانه درستی تصمیم نظام جمهوری اسلامی در این خصوص می دانیم.
هفته گذشته با انتقال کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به پیام رسان های داخلی، سایر مراکز و دستگاهها نیز بتدریج به پیام رسان های داخلی هجرت کردند.
معاون اول رییس جمهور هم روز 29 فروردین دربخشنامه ای به همه دستگاه های دولتی ابلاغ کرد که به پیام رسان های داخلی منتقل شوند.

  • ۹۷/۰۲/۰۵

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">