ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خدمات که مخابرات در تلکام عرضه می‌کند

| شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۷ ق.ظ | ۰ نظر

رییس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام، جزییات حضور شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه را تشریح کرد.

محمدرضا بیدخام رییس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام با بیان جایابی گروه مخابرات ایران در فضایی بالغ بر ١٨٠٠ مترمربع در سالن ٦ نمایشگاه بین‌المللی تلکام گفت: امسال شرکت مخابرات ایران با شعار "همراه با مشتری، همگام با فناوری" و با رویکرد مشتری‌مداری، سرویس‌محوری و توجه به فناوری‌های نوین در تلکام ٢٠١٧ حضور خواهد داشت.

سخنگوی مخابرات ایران با بیان اینکه حضور گروه مخابرات ایران در تلکام امسال با تمرکز بر برنامه پنج‌ساله تحول و توسعه خواهد بود، گفت: موضوع معرفی و سرویس‌دهی طرح اتصال فیبرنوری "تانوما" از مهم‌ترین برنامه‌های مخابرات برای حضور در تلکام امسال است.

وی افزود: در ٤ روز برپایی این نمایشگاه، نحوه اتصال اماکن و منازل به شبکه فیبرنوری تانوما، نحوه ارایه و دریافت سرویس، خدماتی که تانوما ارایه می‌دهد و نیز نحوه ثبت‌نام آن به متقاضیان و بازدیدکنندگان اعلام خواهد شد.

بیدخام با بیان اینکه ثبت‌نام‌کنندگان سرویس تانوما در نمایشگاه تلکام در اولویت دایری این سرویس قرار دارند، افزود: برای ثبت‌نام‌کنندگان داخل تهران و استان‌ها، در نمایشگاه، با توجه به ظرفیت امکانات موجود، این سرویس را در بازه زمانی یک روزه، ٣ روزه، یک هفته و یک ماهه دایر می‌کنیم.

رییس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات هدف عمده حضور در تلکام را آشنایی با پتانسیل و ظرفیت‌های شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این، گروه مخابرات ایران سرویس‌های مرتبط با مشتریان تجاری (B2B) و مصرف‌کنندگان خانگی (B2C) را ارایه خواهد کرد.

وی با بیان عرضه ٥ سرویس که برخی از آنها امکان دایری نیز دارند، گفت: سرویس Adsl مخابرات با شرایط ویژه در قالب ٣ کانتر، در نمایشگاه به فروش می‌رسد. در همین حال ارایه سرویس‌های ٢٠٢٠ و مرکز تماس مشتریان مخابرات، سرویس ٢٠٢١ به‌عنوان سرویس رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات و نیز خدمات الکترونیکی و خدمات پرداخت با سامانه‌های ١٨١٨ و ٢٠٠٠ از دیگر خدمات قابل ارائیه به مشترکان است.

بیدخام راه‌اندازی کانتر تلویزیون اینترنتی و ارایه خدمات IPTV با همکاری آی‌سیما را از دیگر سرویس‌های قابل ارایه در تلکام تهران عنوان کرد و افزود: ایجاد کانتر ثبت‌نام دیجیتال و پورتال تجاری برای مشتریان تجاری و یک کانتر برای حضور و فعالیت استارتاپ‌ها از دیگر برنامه‌های مخابرات در این نمایشگاه است. براین اساس استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای نوپا می‌توانند از این فضا برای معرفی کسب‌و‌کار خود و جذب سرمایه و مشارکت اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان برپایی  کارگاه آموزشی در زمینه شبکه، فناوری اطلاعات و امور تجاری در سالن مخابرات گفت: گروه مخابرات در راستای بحث مسوولیت اجتماعی نیز موضوع بررسی تاثیر استفاده از سرویس تانوما را در کاهش هزینه‌ها، ایجاد امنیت، ارتقای کیفیت و رفع نیاز‌ در برنامه دارد. در این زمینه قرار است تفاهم‌نامه همکاری با سازمان محیط زیست امضا شود.

به گفته وی، احتمال انعقاد تفاهمنامه مخابرات با باشگاه‌های ورزشی پرسپولیس و استقلال در راستای موضوع مسوولیت اجتماعی و ورزش در حاشیه تلکام امسال وجود دارد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">