ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خدمات پس از فروش برای شرکت های عرضه کننده گوشی های هوشمند و مشتریان آنها به خصوص برای مدل های پرچم دار که قیمت بالاتری دارند اهمیت بسیار زیادی دارد. هوآوی همواره با اشراف به این اصل تلاش کرده برای گوشی های خاص و پرچم دار خود علاوه بر خدمات رایج، خدمات VIP که سطحی بالاتر از خدمات رایج در بازار است را به کاربران ارائه کند تا رضایت حداکثری آنها با ارائه این خدمات ویژه تامین گردد.

در همین راستا HUAWEI که اخیراً گوشی های سری Mate 10 در مدل های Mate 10 و Mate 10 Pro به بازار ایران عرضه کرده است، برای خدمات پس از فروش این گوشی های پرچم دار، علاوه بر گارانتی رایج گوشی های هواوی، طرح ویژه ای را در نظر گرفته است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

این طرح ویژه خدماتی شامل تعویض رایگان صفحه نمایش Mate 10 و Mate 10 Pro در صورت شکستن و یا آسیب دیدن بر اثر سقوط ، ضربه و هر آسیب فیزیکی می باشد. در شرایط عادی ، در صورتیکه صفحه نمایش گوشی تلفن کاربر دچار آسیب دیدگی شود ، این سرویس به او این امکان را می دهد که یکبار صفحه نمایش گوشی او بصورت رایگان تعویض و یا شود.

گفتنی است این خدمات به مدت 6 ماه از تاریخ فعالسازی  فقط برای یکبار قابل ارائه می باشد. در صورتیکه صفحه نمایش Mate 10 و Mate 10 Pro در طول مدت 6 ماه از تاریخ فعالسازی دچار آسیب دیدگی شود ، کارشناسان مربوطه در مرکز تماس هوآوی به شماره 42000 – 021 در خواست کاربران را ثبت نموده و هماهنگی های لازم جهت دریافت دستگاه معیوب از درب منزل و یا محل کار کاربر را انجام خواهند داد.

بر اساس این گزارش خدمات مذکور کاملاً رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای حتی برای ارسال و دریافت گوشی معیوب نمی باشد. به علاوه بدیهی است که در این سرویس همانند همه سرویس های مراکز خدمات هوآوی از قطعات اصلی و اورجینال هوآوی استفاده خواهد شد.

جهت برخورداری و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس لطفاً با مرکز تماس هوآوی به شماره 42000 – 021 تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۶/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">