ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیرخانه فرهنگ‌سازی بانکداری الکترونیک برای توسعه و گسترش فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور نهادینه کردن این امر در نظام بانکی کشور، آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا، عضوهیات مدیره‌بانک تجارت و رییس کارگروه فرهنگ‌سازی بانکداری الکترونیک دروزارت امور اقتصادی و دارایی روز شنبه با بیان این مطلب گفت: از آنجایی که عرضه خدمات بانکداری الکترونیک یکی از نمودهای عینی تجارت الکترونیک می‌باشد ، بدیهی است که اجرایی شدن آن در نظام بانکی و بومی‌سازی آن در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی این پدیده نوین خواهد بود.

"محمد ابراهیم مقدم" در ادامه افزود: بر این اساس دبیرخانه مذکور در - صدد است استفاده از خدمات الکترونیک بانک‌ها را نهادینه و گستره آن را با توجه به اهداف سند چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله نظام جمهوری اسلامی ،برنامه چهارم توسعه و اهداف دولت نهم در سطح ملی افزایش دهد.

کار گروه بانکداری الکترونیک پس از امضای تفاهمنامه میان وزارتخانه - های امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات در خرداد ماه ‪، ۸۵‬ کار خود را در وزارت اقتصاد آغاز کرده است و در قالب کار گروه‌های مرتبط با بانکداری الکترونیک فعالیت می‌کند.

  • ۸۶/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">