ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت دادگستری آمریکا اتهاماتی را بر علیه یک مسئول سابق امنیت سایبری در این کشور تنظیم کرده و وی را متهم به دخالت در حملات سایبری به مرکز پزشکی گینت در جورجیا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، این فرد که ویکاس سینگلا نام دارد، متهم به سرقت اطلاعاتی از برخی دستگاه‌های دیجیتال است که منجر به اختلال در عملکرد تلفن‌ها و چاپگرهای بیمارستان مذکور شده است.

ویکاس سینگلا ۴۵ سال سن دارد و مدیر امور عملیاتی در یک شرکت امنیتی در حوزه مراقبت‌های درمانی موسوم به سکیورولیتیکس بوده است. وی در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۱۸ به هکرها برای حمله به سیستم تلفنی بیمارستان یادشده کمک کرده است. در جریان این حملات تعدادی از چاپگرها و سیستم‌های دیجیتال کننده اطلاعات کاغذی از کار افتاده است.

انتظار می‌رود در صورت صدور حکم محکومیت این فرد وی به حداکثر ده سال زندان محکوم شود. او چندین بار برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات رایانه‌های مرکز پزشکی گینت در جورجیا نیز تلاش کرده است.

  • ۰۰/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">