ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درآمدزایی از یوتیوب سخت شد

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

یوتیوب از پنج سال پیش به تولیدکنندگان ویدئو در این سایت به اشتراک گذاری امکان درآمدزایی داد، اما اکنون برای پرداخت پول به آنان شرط عجیب و غریبی گذاشته است.

به گزارش فارس به نقل از ورج، از این پس تنها کاربرانی می توانند با انتشار ویدئوهای تولیدی خود در یوتیوب کسب درآمد کنند که ویدئوهایشان در کانال آنها حداقل 10 هزار بیننده داشته باشد.

یوتیوب تا به حال هیچ پیش شرطی برای پرداخت پول به تولیدکنندگان ویدئوهای مختلف در نظر نگرفته بود، اما ظاهرا پس از کسب اطمینان از تبدیل یوتیوب به پربازدیدترین سایت به اشتراک گذاری ویدئو قصد دارد برای پرداخت پول به کاربران شرط و شروطهای دشواری در نظر بگیرد.

یوتیوب معتقد است با اعمال این سیاست سختگیرانه تنها افراد دقیق و جدی جذب استفاده از این سرویس شده و کیفیت ویدئوهای تولیدی برای انتشار در یوتیوب هم افزایش می یابد.

یوتیوب همچنین قصد دارد عملکرد و محتوای ویدئوهای تولیدی این کاربران را هم مورد بررسی های دقیق قرار دهد تا مطمئن شود آنها سیاست های یوتیوب را نقض نکرده باشند. این امر با هدف شناسایی و حذف سریع ویدئوهای دارای محتوای غیراخلاقی یا خشن صورت می گیرد.

  • ۹۶/۰۱/۱۹

یوتیوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">