ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کردستان بدلیل کوهستانی بودن دارای مشکلات زیرساختی بوده و نیاز است به مشکلات حوزه ارتباطی در استان رسیدگی و توجه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منصور مرادی در آیین افتتاح طرح‎‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سالن پیامبر اعظم استانداری و با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، ضمن تقدیر از ارتقای پهنای باند اینترنت در استان و اجرای طرح تکاپو در کردستان به صورت پایلوت، اظهار کرد: با توجه به کوهستانی بودن کردستان و مشکلات زیرساختی که در استان وجود دارد، لازم است به مشکلات حوزه ارتباطات آن رسیدگی شود.

وی بیان کرد: درخصوص احداث دیتاسنتر استان نیاز به پیگیری است و تاکنون هیچ اقدامی برای ساخت ساختمان مرکز داده انجام نشده و اجرای این طرح از برنامه زمان‌بندی عقب افتاده است.

وی از تاخیر در اجرای 663 کیلومتر فیبر نوری در استان که از مجموع تعهدات آزمون کیفیت مبنی بر ایجاد فیبر نوری در 10 مسیر بین شهری بوده نیز خبر داد و گفت: تاکنون این فیبر نوری به جای 10 مسیر تنها در دو مسیر استان انجام شده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این دو مسیر شامل مریوان - باشماق به طول 15 کیلومتر حفاری و چهار کیلومتر کانال‌سازی و همچنین مسیر سقز به بوکان به طول 3.2 کیلومتر حفاری و 170 متر کانال‌سازی بوده و لازم است در تسریع سایر مسیرها نیز اقدام شود.

مرادی به سایر مشکلات ارتباطی و زیرساختی استان کردستان پرداخت و عنوان کرد: وضعیت پوشش تلفن ثابت در اغلب مناطق روستایی و صعب‌العبور نامناسب است و همچنین وضعیت موبایل نیز در جاده‌ها خوب نیست و نیاز است توجه جدی به این موارد صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی حمایت و پشتیبانی از سازمان‌ها و شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در استان کردستان را نیز خواستار شد و یادآور شد: برای ارائه خدمات بیشتر نسل چهارم در پنج شهر استان باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی تامین زیرساخت ارتباطی با لحاظ نمودن حداقل تخفیف برای اجرای طرح تکاپو در استان را نیازمند اتخاذ تدابیر لازم دانست و گفت: نیاز است که به زیرساخت‌های مناطق روستایی نیز توجه بیشتری شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">