ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در حال بازنگری تعرفه‌ها هستیم

| يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۸۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: تمام شرکت‌ها برای وارد شدن به بورس، باید حداقل سه دوره‌ی مالی متوالی داشته باشند؛ اما شرکت ارتباطات سیار، دو سال است که تاسیس شده و به همین دلیل تا تیرماه سال ‌آینده برای این امر فرصت داریم.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی چگونگی واگذاری شرکت ارتباطات سیار با توجه به اصل 44 قانون اساسی اظهار داشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید دارد که اقدامات قانونی برای واگذاری شرکت ارتباطات سیار انجام شود؛ تا سهام برای ورود به بورس به مشکلی برنخورد و برای تحقق این امر، باید حساب و هزینه‌های شرکت کاملا شفاف شود.

وی درباره‌ی وضعیت تعرفه‌های مخابراتی با خصوصی شدن شرکت ارتباطات سیار، گفت: اصولا هزینه‌ها با خصوصی‌سازی، کاهش پیدا می‌کند و فکر می‌کنم خصوصی شدن سهام شرکت باعث پایین آمدن تعرفه‌ها شود.

صدوقی با بیان این‌که در حال بازنگری تعرفه‌ها هستیم، تصریح کرد: خصوصی‌سازی با حجم گسترده به مطالعه و پژوهش نیاز دارد؛ تا این امر به مردم لطمه‌ وارد نکند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در مورد وضعیت GC‌ها گفت: آن‌ها نسبت به قبل، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند و هر هفته فعالیتشان را کنترل می‌کنیم؛ آن‌ها با مشکل تملک زمین مواجهند که این مساله زمان زیادی از آن‌ها می‌گیرد.

او ادامه داد: طبق توافق به عمل آمده با GC‌ها، آن‌ها باید تا پایان شهریورماه، سایت‌های شهری و تا پایان مهرماه سایت‌های بین شهری را به ما تحویل دهند.

  • ۸۵/۰۴/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">