ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستهای تهی همراه اول از سرویس اینترنت

| سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۸۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

آبان ماه سال جاری مسوولان شرکت مخابرات بویژه شرکت ارتباطات سیار ایران در یک موضع‌گیری از ارائه سرویس اینترنت تلفن همراه GPRS تا بهمن ماه خبرداده بودند، بهمن ماه نیز به اتمام رسید، ولی این سرویس به روی سیم‌کارت‌های همراه اول ظاهر نشد.

به گزارش فارس، طی آبان ماه جاری وحید صدوقی «مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران» در گفت ‌و گو با فارس از ارائه سرویس GPRS یا خدمات اینترنتی بر روی تلفن همراه تا بهمن ماه خبرداده بود.

وی گفته بود بر اساس قرارداد مخابرات با شرکت صا ایران و طبق برنامه‌ریزی انجام شده در مرحله نخست یعنی بهمن ماه امسال خدمات GPRS بر روی تلفن همراه مشترکان تهران ارائه می‌شود.

شهر تهران بعنوان پایلوت اجرای سرویس GPRS همراه اول در نظر گرفته شده و قرار بود تا پایان امسال به تمام استانهای کشور این سرویس عرضه شود.بهمن ماه نیز به اتمام رسید ولی هنوز خبری از ارائه این سرویس جدید برای همراه اول نشده است.

در حال حاضر همراه اول بیش از 22 میلیون مشترک دائمی و اعتباری دارد.

این گزارش حاکی است: زمانی که مناقصه سرویس GPRS را شرکت صا ایران برد، رئیس هیات مدیره مخابرات ایران خواستار ارائه تضمین‌های کافی از سوی این شرکت برای اجرا شده بود.

گفتنی است یکی از سوالاتی که فارس خواستار پاسخ رئیس هیات مدیره مخابرات شده بود و 4 ماه بدون پاسخ مانده است، همین تاخیر در ارائه سرویس GPRS بود.

پیش از این سازمان بازرسی کل کشور نیز بررسی علل تاخیر در اجرای قرارداد سیستم صدور صورتحساب ‌همراه اول «بیلینگ» را در دستور کار خود قرار داده است که تاکنون گزارشی درباره نتایج آن منتشر نشده است.

قرارداد راه‌اندازی مرکز صورتحساب‌گیری میان شرکت ارتباطات سیار و شرکت صنایع مخابراتی ایران که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صاایران به شمار می‌رود،در مردادماه سال 85 و به مبلغ یکصد و 10 میلیارد تومان منعقد شده که براساس آن شرکت "صما" موظف شد حداکثر ظرف مدت یک سال ( تا مردادماه سال 86) مرکز صورتحساب‌گیری اپراتور اول تلفن همراه را برای 20 میلیون مشترک شبکه این اپراتور راه اندازی کند.

  • ۸۶/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">