ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هفته آینده و با حضور دکتر عارف معاون اول رییس جمهوری دو هزار دفتر خدمات ارتباطات و فناری اطلاعات ICT روستایی افتتاح می شود.

علی اصغر انصاری مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات داده ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شهر ضمن بیان این مطلب گفت:این دو هزار دفتر در واقع بخشی از پروژه تجهیز ده هزار روستا به دفاتر خدمات ICT محسوب می شوند که هفته آینده به بهره برداری می رسند.

انصاری به طراحی پورتال در این دفاتر اشاره کرد وافزود: در این دفاتر و از طریق پورتال های طراحی شده خدمات مربوط به پست بانک، موبایل، تلفن ثابت، و خدمات نهادهایی همچون وزارت جهاد کشاورزی به ساکنان روستاها ارائه خواهد شد.

به گفته وی یکی از مهمترین آثار و نتایج ایجاد پورتال های و دفاتر خدمات ICT روستایی حرکت در مسیر تحقق عدالت اجتماعی و همچنین گسترش نظام جامعه اطلاعات است.

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات داده، کاهش قابل ملاحظه مهاجرت، رفت و آمد وگسترش بحث آموزش از راه دور را از دیگر فواید راه اندازی دفاتر خدمات ICT روستایی عنوان کرد.

انصاری درخصوص نحوه ترغیب روستاییان به بهره گیری از این امکانات گفت: ما به لحاظ رسانه ای مشغول کار و فرهنگ سازی هستیم و به سرعت طرح های آموزشی خود را در مناطق روستایی به اجرا در می آوریم.

  • ۸۴/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">