ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دوره های جدید موسسه آموزش همکاران سیستم

| چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

سرفصل‌های جدید آموزشی موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم اعلام شد.

مدیر موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم گفت: مهم‌ترین حوزه‌ها و سرفصل‌های آموزشی این موسسه عبارتند از کاربری و راهبری نرم‌افزارهای همکاران سیستم، مباحث عمومی، تخصصی و پیشرفته فناوری اطلاعات (IT)، مباحث مختلف مدیریت همچون: مدیریت پروژه، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی و مدیریت منابع انسانی و همچنین مباحث عمومی مانند زبان انگلیسی.

رمضان یحیایی خاطر نشان کرد: موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم از تیر ماه سال 1388 آموزش بصورت آزاد را در دستور کار خود قرار داده و خدمات آموزش سیستم‌های همکاران سیستم را به افرادی که علاقه‌مند به ارتقای مهارت‌های خود برای افزایش شانس استخدام در شرکتی با موقعیت مناسب و همچنین موقعیت بهتر شغلی هستند نیز ارائه می‌کند‌.

در حال حاضر این موسسه با تکمیل سبد آموزشی، اقدام به ارائه دوره‌های آموزشی کلیه سیستم‌های همکاران سیستم بصورت عمومی و خصوصی و غیر حضوری در سراسر کشور می‌کند که از آن جمله می‌توان به مواردی چون سیستم حسابداری، مفاهیم و سیستم حقوق و دستمزد، سیستم فروش و حسابداری فروش، سیستم خزانه داری و مدیریت دریافت و پرداخت‌، سیستم دارایی ثابت و مفاهیم و سیستم بودجه و بهای تمام شده اشاره کرد.

ارائه آموزش سیستم‌ها بصورت الکترونیکی‌، در هر مکان و زمانی و با کیفیت بالا یکی از نقاط قوت موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم می‌باشد.

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در سال 1381 با هدف ارتقاء دانش‌، توانمندی و مهارت منابع انسانی در سطح گروه شرکت‌های همکاران سیستم تاسیس شده است.

  • ۸۹/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">