ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین نشست تبادل فناوری کشور برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

دومین نشست تبادل فناوری کشور هفدهم و هجدهم آبان ماه در باشگاه نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
به گزارش پارک فناوری پردیس، معاون علوم زیستی دفتر همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری و دبیر نشست با بیان این مطلب گفت: این نشست با محوریت شاخه‌های تخصصی تشخیص، پیشگیری و درمان توسط دفتر همکاریهای فناوری ریاست جمهوری، شورای عالی زیست فناوری و پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
"مجید معنوی" افزود هدف ازبرگزاری این نشست، ایجاد فرصت برای مذاکره حضوری و تعامل صاحبان فناوری‌های زیستی و همچنین سرمایه‌گذاران و ارایه دهندگان خدمات فناوری است.
وی افزود تفاوت این نشست با سایر کنفرانس‌های علمی این است که محوریت آن ارایه فناوری و کمک به صاحبان فناوری برای تجاری‌سازی آن است.
در این راستا از تمامی مراکز پژوهشی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشکده ها و شرکت‌های داروسازی کشور و نیز سازمان‌ها و مراکز مرتبط دعوت به حضور شده است.
وی با اشاره به دعوت از مراکز مرتبط با زیست فناوری (بیوتکنولوژی) در خارج از کشور گفت در راستای افزایش همکاری‌های بین‌المللی شرکت‌ها و مراکز پژوهشی داخلی، از مراکز خارجی فعال در زمینه تحقیق و توسعه نیز دعوت شده است تا با حضور در نشست و ارایه دستاوردهای خود زمینه را برای همکاری و تبادل اطلاعات و دستاوردها با مراکز داخلی مهیا کنند.
وی همچنین مشارکت مالی و سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌ها و نیز ارایه خدماتی مانند حمایت دولت از ثبت بین‌المللی اختراع برای صاحبان فناوری را از ویژگی‌های این نشست عنوان کرد.
لازم به ذکر است صاحبان فناوری باید طرح‌های خود را به دبیرخانه نشست واقع در دفتر همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری، فن بازار ملی ایران ارسال کنند و یا با شماره تلفن ‪ ۶۶۵۰۶۹۶۹‬تماس بگیرند.

  • ۸۵/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">