ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین همایش روابط عمومی الکترونیک, همزمان با روز روابط عمومی برگزار می‌‏شود.

به گزارش ایلنا، امیر عباس تقی پور, دبیر دومین همایش روابط عمومی الکترونیک، با اعلام این خبر، گفت: درج یک روز در تقویم رسمی کشور به نام روز روابط عمومی اقدامی شایسته از سوی دولت و مورد انتظار جامعه روابط عمومی کشور بود، براساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقرر شد دومین همایش روابط عمومی الکترونیک در این روز برگزار شود.

وی، با اشاره به اراده اداره‌‏ کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ساماندهی برگزاری جشنواره‌‏ها و کنفرانس‌‏های روابط عمومی، گفت: همان‌‏طور که برگزاری این گردهم آیی‌‏ها ضروری است ساماندهی چگونگی اجرای آنها نیز ضروری است و خوشبختانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مورد اقدام کرده است.

تقی‌‏پور، با اعلام این که درحال حاضر 445 نفر از فعالان عرصه‌‏های ارتباطی, عضو دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک هستند, افزود: دومین همایش روابط عمومی الکترونیک با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, وزارت ICT, صدا و سیما, سازمان تامین اجتماعی و تعدادی از مطبوعات و رسانه‌‏های عمومی و تخصصی ICT برگزار خواهد شد.

وی، تصریح کرد: در این همایش، تجارب موفق برخی از سازمان‌‏ها و وزارتخانه‌‏ها در بکار گیری فن‌‏آوری‌‏های ارتباطی و اطلاعاتی در پاسخگویی به مخاطبان‌‏شان مورد بررسی قرار می‌‏گیرد.

  • ۸۵/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">