ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین کنفرانس شهرداری الکترونیکی برگزار می‌شود

| دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور گفت: دومین کنفرانس بین‌المللی شهرداری الکترونیکی، 22 و23 اردیبهشت ماه در تالار بزرگ وزرات کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری دومین کنفرانس بین المللی شهرداری الکترونیکی، عزیز دولتخواه گفت: دومین کنفرانس بین‌المللی شهرداری الکترونیکی با شعار "شهرداری الکترونیکی گامی در جهت نوآوری و اصلاح الگوی مصرف در مدیریت شهری " برگزار می‌شود.

دولتخواه افزود: شهرداری الکترونیکی گامی در جهت اصلاح الگوی مصرف، نوآوری و شکوفایی در استقرار و تثبیت مدیریت واحد شهری با تکیه بر فناوری اطلاعات و توسعه ملی و داشتن جامعه مدرن در سایه تفکر و اقدامات الکترونیکی " از جمله اهداف اصلی و محوری برگزاری این کنفرانس بین المللی است.

وی اظهار داشت: ضرورت کاربری ICT در ارائه خدمات شهری و بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت و خدمات شهری از جمله محورهای برگزاری این کنفرانس هستند.

دولتخواه گفت: بررسی و ارائه مدل‌های موفق شهرداری الکترونیکی در ایران و سایر کشور‌ها، مدیریت الکترونیکی، شهرداری و شهروند الکترونیکی و استاندارد‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی مورد نیاز در شهرداری الکترونیکی از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.

دومین کنفرانس بین‌المللی شهرداری الکترونیکی با حضور یک هزار و 200 نفر از شهرداران و مدیران و کارشناسان شهرداری‌های سراسر کشور و دانشجویان رشته‌های مرتبط برگزار می‌شود.

  • ۸۸/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">