ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین کنفرانس مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات ‪ ICTM‬از اول تا دوم اسفند ماه در سالن همایش‌های هتل المپیک برگزار می‌شود.
به گزارش دبیرخانه این کنفرانس، مهرداد شرافت، دبیر اجرایی دومین کنفرانس مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: با توجه به توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در زمینه مدیریت فن آوری اطلاعات، معرفی این توانمندی ها در بین نمایندگان خارج کشور شرکت‌کننده در این کنفرانس از اهداف این همایش است.
وی با اشاره به اینکه معرفی اخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی و تبادل دستاوردها و تجربیات شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات از دیگر اهداف این کنفرانس است افزود: محورهای این همایش تحت دو عنوان علمی و داخلی تقسیم بندی می‌شود.
شرافت، سیتم‌های اطلاعات مدیریت، مدیرت اطلاعات، تجارت الکترونیک، بازاریابی الکترونیکی، دولت الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، برنامه ریزی منابع سازمانی ‪ ERP‬و ارتباطات بازاریابی را از عمده‌ترین محورهای علمی این همایش عنوان کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مدیریت فناوری اطلاعات و بهره وری این موضوع نیز به همراه ‪ICT‬و جهانی شدن مدیریت دانش، مهندسی مجدد در سازمان ها، فناوری اطلاعات و مدیریت منابع انسانی از دیگر محورهای این همایش است.
وی نقش مدیریت فن آوری اطلاعات و ارتباطات را در مدیریت انرژی، نقش ‪ ICTM‬را در تدوین استراتژی‌های کلان کشور و در زیر ساخت‌های صنایع و معادن بسیار موثر دانست.
این همایش توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تربیت مدرس و نیز موسسه مدیریت و توسعه ناب و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه استراسبورگ فرانسه، انجمن‌های مدیریت ایران و شرکت‌های ایران خودر کالای نفت تهران برپا می‌شود.

  • ۸۴/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">