ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه اندازی پایگاه دینی «چهارقل»

| دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - سایت دینی مذهبی "چهارقل" به آدرس 4ghol.com با هدف گسترش فرهنگ و معارف دینی در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

در این سایت گزیده ای از مطالبی پیرامون موضوعاتی چون اندیشه‌ی دینی و نیز فرهنگ جبهه، عاشورا، انتظار، شهادت و حق‌طلبی در فضای وب گردآوری و منتشر می شود.

از جمله ویژگی های این سایت عدم وابستگی به نهادهای دولتی و بودجه های عمومی است که با پشتکار رضا هاشمی از مدیران با سابقه در فضای مجازی و از بنیانگذاران نخستین سرویس وبلاگ فارسی در ایران راه اندازی شده است.

امید است این سایت نیز به پشتوانه تجربه موفق و تخصص وی و حمایت مدیران و مسوولان این عرصه بتواند همچون گذشته نقش مهمی در توسعه ادبیات مذهبی و دینی در فضای وب ایرانی ایفا کنند.

هدف از راه‌اندازی «چهار قل» جمع‌آوری و ارائه‌ی مطالب گوناگون دینی از گوشه و کنار فضای وب است تا از این طریق علاقه‌مندان به سادگی بتوانند به محتوای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

نام چهارقل برگرفته از یکی از تعویذ‌های رایج دینی است که به چهار سوره‌ی کوتاه قرآن یعنی «کافرون»، «اخلاص»، «فلق» و «ناس» اشاره می‌کند که با کلمه‌ی «قل» به معنای «بگو» شروع می‌شوند.

علاقه‌مندان به سایت «چهار قل» و برای حمایت از این سایت می‌توانند با معرفی و قراردادن لوگو و یا لینک «چهار قل» در وبلاگ و یا سایت خود، سفارش آگهی در «چهارقل» و فروش محصولات فرهنگی از طریق معرفی در سایت به این امر کمک کنند.

  • ۸۶/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">