ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی 9 سرور سنجش سرعت اینترنت

| سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۸۸، ۰۳:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون توسعه و مدیریت شبکه شرکت فناوری اطلاعات ایران از راه‌اندازی 9 سرور سنجش سرعت و کیفیت اینترنت در شهرهای قزوین، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز و تهران خبر داد.

علی‌اصغر انصاری در گفت‌وگو با فارس با اعلام خبر راه‌اندازی 9 سرور سنجش سرعت و کیفیت اینترنت در شهرهای قزوین، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز و تهران، افزود: سرورهای سنجش سرعت و کیفیت از طریق پایگاه‌های الکترونیکی متما (matma.ir)، پرتال (iran.ir) پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت فناوری اطلاعات (ITC.ir) و پایگاه سازمان تنظیم مقررات (CRA.ir) قابل دسترس است و کاربران می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها از سطح سرویس دریافتی خود اطلاع یابند.

انصاری هم‌چنین تصریح کرد: از 4 سرور موجود در تهران یک سرور در یک شرکت خصوصی، یک سرور در مرکز داده ایران، یک سرور در سازمان تنظیم مقررات و یک سرور نیز در شرکت زیرساخت نصب شده است.

معاون توسعه و مدیریت شبکه شرکت فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: تعداد سرورها در آینده به 11عدد می‌سد که 3 سرور باقی‌مانده در شهرهای سیستان و بلوچستان و تهران راه‌اندازی خواهد شد و با راه‌اندازی سرورهای جدید، بخشی از مفاد تفاهم‌نامه بین رگولاتوری و شرکت فناوری اطلاعات در خصوص راه‌اندازی سرورهای سنجش سرعت و کیفیت اینترنت به اجرا درآمده است.

به گزارش فارس، چندی پیش تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت فناوری اطلاعات و رگولاتوری منعقد شد که براساس آن مقرر شد شرکت فناوری اطلاعات سرورهای سنجش کیفیت اینترنت را در مناطق رگولاتوری نصب کند تا به این وسیله اهداف هر دو سازمان تامین شود.

  • ۸۸/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">