ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ردّ پای شبکه‌های اجتماعی در ۵۶ درصد طلاق‌ها

| دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه ۲ گفت: بر اساس مطالعاتی که انجام شده است، در حدود ۵۶ درصد طلاق‌ها پای شبکه‌های اجتماعی به طور مستقیم و غیر مستقیم در میان است.

 مریم جلالی مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه 2 سیما امروز در همایش علمی «ارتباط خانواده با فرزندان» که در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و برنامه‌ریزی برگزار شد، اظهار داشت: در فضایی قرار داریم که باید انتخاب کنیم وگرنه انتخاب می‌شویم و براساس مطالعاتی که در تهران و شهرستان‌ها انجام شده است در حدود 56 درصد طلاق‌ها پای شبکه‌های اجتماعی به طور مستقیم و غیر مستقیم در میان است.

وی با بیان اینکه امروز رسانه اختیاردار زندگی شده است و تکلیف ما را تعیین می‌کند، افزود: 3 رویکرد کلی به ارتباطات و رسانه داریم که شامل خوشبین، بدبین و واقع‌بین است.

به گزارش فارس، جلالی یادآور شد: دیدگاه واقع‌بین مبتنی بر سواد رسانه است یعنی هم فرصت‌ها و هم تهدید را می‌بیند، برنامه‌ریزی کرده و توانمند عمل می‌کند و نکته مهم این است که باید مراقب تفاوت واقعیت و تصور از واقعیت باشیم.

مدیرگروه خانواده و فرهنگ شبکه 2 با بیان اینکه سواد شنیداری بچه‌ها پایین آمده است و به حرف بزرگترهایشان را گوش نمی‌کنند، ادامه داد: باید به کودکان آموزش دهیم و آنها با تحلیل پیام رسانه‌ای آشنا شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">