ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رزمایش حمله سایبری به سامانه‌های صنعتی بندرعباس

| چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

رزمایش مشترک حمله سایبری به سامانه‌های کنترل صنعتی با پیامد شیمیایی، با مشارکت صنایع نفت و گاز هرمزگان و صنایع غرب بندرعباس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس و فرمانده ارشد پدافند غیرعامل صنایع غرب گفت: این رزمایش مشترک به منظور ارزیابی آمادگی منطقه در مقابله با بحران و بویژه حمله‌های سایبری به میزبانی پالایشگاه ستاره خلیج فارس برگزار شد.
هاشم نامور افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت صنایع مستقر در غرب بندرعباس به لحاظ استراتژیک، اقتصادی و تولید انرژی، حفظ آمادگی و واکنش سریع در مواقع اضطراری با رویکرد افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب به تاسیسات، تجهیزات و مراکز حیاتی در این منطقه بسیار مهم است.

این رزمایش با هدف ارتقای سطح آمادگی در برابر تهدیدات احتمالی، ایمن سازی، شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت‌های مستقر در غرب بندرعباس، ایجاد هماهنگی، ارزیابی تجهیزات و نیروی انسانی برای مقابله با حوادث و مخاطرات شیمیایی برگزار شد.
وی افزود: افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های امدادرسان و صنایع، انتقال تجربه و افزایش تاب آوری زیرساخت‌ها، تاسیسات و ادامه ارائه خدمات ضروری از دیگر اهداف این رزمایش مشترک بود.

  • ۰۲/۰۲/۲۰

امنیت سایبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">