ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رفع مشکل فرکانس تالیا

| چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

مشکلات تالیا در زمینه نصب و جایگاه آنتن‌هایBTS ، با دریافت کمک از دولت و درخواست از سازمان‌ها برای همکاری با تالیا و همچنین مشکلات فرکانسی این مجموعه رفع شده است.

مهندس صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با اشاره به کمک‌های شرکت مخابرات ایران به تالیا، اظهار داشت: تمام موارد و موانعی را که تالیا اعلام کرده است، در حد قوانین و مقررات موجود رفع و به این شرکت کمک شده است.

وی، در خصوص جذب سرمایه‌گذار از سوی تالیا، گفت: تالیا، به منظور تامین نقدینگی خود، تقاضای انجام مذاکراتی با بانک‌ها جهت جذب سرمایه‌گذار و توسعه شبکه از آن طریق را داشته که با این موضوع موافقت شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پاسخ به این سوال که تالیا برای توسعه شبکه، به چه میزان سرمایه نیاز دارد، گفت: میزان سرمایه بر اساس توسعه شبکه خواهد بود و تالیا طبق قرارداد، در صورت واگذاری 2 میلیون سیم‌کارت اجازه واگذاری بیشتر از آن را دارد.

  • ۸۶/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">