ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس‌جمهور درباره ایام محرم خطاب وزیر ارتباطات گفت: پهنای باند و امکانات ارتباطی در سراسر کشور باید به بهترین وجه در اختیار مردم قرار گیرد چون همه عزاداری‌ها و تکایا در اعلامیه‌های‌شان اعلام می‌کنند فلان منبر و مداحی را از فلان کانال سایبری مشاهده کنید.

به گزارش فارس روحانی با تاکید بر دولت الکترونیک و سلامت الکترونیک به عنوان دو عامل بسیار مهم برای دولت اظهار داشت: در دولت الکترونیک مردم از خانه خارج نمی شوند و به بانک و شهرداری و اداره ثبت ثبت و ادارات دیگر نمی روند و از خانه با موبایل مشکل خود را حل می کنند. اگر اداره کاری را بتواند کاری را از طریق سایبری انجام دهد و به فرد بگوید که باید حضوری بیایی، باید حتماً تنبیه شود. از آن تنبیه هایی که انفصال ۳ ماه و ۶ ماه بود.

رئیس‌جمهور افزود: در بخش سلامت هم همین طور است پرونده سلامت الکترونیک پیشرفت‌های خوبی کرده و من از آقای نمکی آقای جهرمی خواهش می کنم ما همه مراحل سلامت الکترونیک را سریع تر به پایان برسانیم و نسخه الکترونیکی پیچیده شود تا مردم نیازی نداشته باشند که جز در موارد ضروری مراجعه کنند. می دانم که این کار سخت است است و می دانم که برخی از بخش ها زیر بار نمی روند و بعضی از بخش های ادارات ما نعوذبالله برای برخی از امور خلاف قانون نیاز به حضور دارند و میدانم که بعضی از شهرداری ها نیاز به حضور دارند. ما باید برخورد کنیم و اگر میخواهیم با فساد برخورد کنیم جا و زمانش اینجا و موقعیتش الان است.

روحانی ادامه داد: برای ما خیلی مهم است که ماه محرم پرشوری را بگذرانیم و بعد از عاشورا وقتی یک یا دو هفته میگذرد در این نمودار هایی که شما می کشید هیچ جایی پیک جدید را نبینیم و آن جای افتخار برای ماست آن وقت همه سازمانها و تکایا و حسینیه ها و مسئولین و علما به آن آمار و نمودار باید افتخار کنند. 

رئیس جمهور خطاب به وزیر ارتباطات پیرامون ایام ماه محرم گفت: پهنای باند و امکانات ارتباطی در سراسر کشور باید به بهترین وجه در اختیار مردم قرار گیرد چون همه عزاداری ها و تکایا در اعلامیه های شان اعلام می کنند که فلان منبری و مداح را از فلان کانال سایبری مشاهده کنید. باید پایه‌ها و استحکام این کانال سایبری و مجازی و من از وزیر ارتباطات می خواهم که به هیچ مسئول مهمی که باید مراقب باشد در این ایام مرخصی داده نشود و مراقبت کنند چون این می تواند موجب به هم ریختگی برنامه ریزی باشد.

وی افزود: الان همه برای عزاداری در کانال‌های مختلف مجازی و صدا و سیما برنامه ریزی کرده‌اند. صدا و سیما و فضای مجازی ما وظیفه بسیار بزرگی بر عهده دارند و ما باید از لحاظ امکانات ارتباطی همه توان خودمان را به کار بگیریم تا هم از عزاداری ها و سخنرانی ها پخش شود و هم فضای معنوی و عزاداری وارد همه خانه‌ها شود و صدا و سیما فضای مجازی دو رسانه بزرگ ما هستند. 

  • ۹۹/۰۶/۰۱

رییس جمهور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">