ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس‌جمهوری با تأکید بر اینکه دولت یازدهم طی سه سال گذشته همه تلاش خود را برای توسعه روستا‌ها بکار گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد، گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی از مقام معظم رهبری درخواست کرده تا از صندوق توسعه ملی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برای توسعه و آبادانی بخش‌های مختلف روستا‌ها اختصاص یابد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی روز شنبه در سومین همایش روز ملی روستا و عشایر با بیان اینکه روستائیان پایه و ریشه‌های اصلی حیات اجتماعی هستند، گفت: حراست از روستا‌ها، حفظ فرهنگی روستا‌ها و تولید در روستا و جلوگیری از مهاجرت، باید به جد مورد توجه همه دولتمردان باشد.

دکتر روحانی با اشاره به وجود جوانان تحصیلکرده دانشگاهی در روستا‌ها گفت: علت اینکه دولت تلاش می‌کند، اینترنت را به روستا‌ها ببرد، این است که جوانان تحصیلکرده در روستا‌ها بتوانند از توانمندی‌های علمی و فرهنگی خود در سایه اینترنت و ارتباطات، بیش از پیش استفاده کنند اما مثل اینکه بعضی‌ها از این مسأله خوشحال نیستند و فکر می‌کنند که اینترنت یک کالای شهری است.

  • ۹۵/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">