ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونمایی از سیم‌کارت گردشگری در 5 مهرماه

| يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

معاون گردشگری کشور از رونمایی کارت اعتباری و سیم‌کارت گردشگری، همزمان با روز جهانی جهانگردی (۵ مهرماه) خبر داد.

 مرتضی رحمانی‌موحد امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های روز جهانی جهانگردی اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری از کارت‌های بیمه و اعتباری و سیم‌کارت گردشگری رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر برترین‌های دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری به همراه برترین‌های ملی صنعت گردشگری نیز در بیش از 30 حوزه تقدیر خواهند شد.

به گزارش فارس، معاون گردشگری کشور درباره طراحی سیم کارت گردشگری گفت: طراحی سیم‌کارت گردشگری به این منظور بود که گردشگران از خدماتی با قیمت مناسب بهره‌مند شوند. این سیم کارت علاوه‌ بر خدمات ارتباطی خدمات محتوایی هم ارائه می‌دهد که البته سعی شده فاز نخست آن در زمان محدود تا برگزاری روز جهانی گردشگری به مرحله اجرا برسد و گردشگران بتوانند سیم‌کارت‌ها را پس از ثبت‌نام از باجه‌های فروش دریافت کنند.

رحمانی‌موحد ادامه داد: پیش از این یکی از بانک‌های کشور، کارت اعتباری با قابلیت تبدیل ۵ هزار دلار به ارز داخلی طراحی کرده بود که در فرودگاه امام خمینی (ره) در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد، بانک‌های دیگر هم پروژه‌های مشابهی را طراحی کرد‌ه‌اند که البته تفاوت‌هایی با هم دارند و در آن روز این کارت‌های اعتباری جدید رونمایی خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">