ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رگولاتوری : اساسنامه همراه اول مشکل دارد

| شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۷:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش مدت زمان فراخوان مزایده voip خبر داد.

مهندس محمود خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر افزود: در ابتدا مدت زمان فراخوان مزایده VOIP تا شنبه 14 اردیبهشت پیشنهاد شده بود ولی شرکت زیر ساخت بعد از اعمال یکسری اصلاحات در متن قرارداد این مزایده اقدام به تمدید دوهفته ای آن کرد.

وی در این زمینه گفت: مجری اصلی این مزایده شرکت زیر ساخت است و اینکه چرا این شرکت مجری این مزایده شده حتما جزو صلاحدید وزارت ارتباطات است که هدفی جز حفظ منافع کشور و مصرف کنندگان نخواهد بود.

خسروی در ادامه به بحث تدوین فراخوان Wimax اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بررسی و تدوین فراخوان ارائه خدمات عمومی انتقال داده های بی سیم مبتنی بر فناوری Wimax انجام گرفت که این کار هم با توجه به اینکه امکان ارائه خدمات با سیم در تمام نقاط کشور وجود ندارد انجام شد.

وی اضافه کرد: با صدور این پروانه و آغاز به کار دارندگان این پروانه مشکل انتقال داده ها از قبیل صورت، اینترنت، داده و ... به صورت چشمگیری حل خواهد شد. این فراخوان هم در آینده ای نزدیک انجام می شود و تمامی شرکتهای داخلی هم می توانند در این مزایده شرکت کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات در پاسخ به تمهیدات اندیشیده شده جهت اجرای اساسنامه همراه گفت: در اساسنامه شرکت همراه اول (ارتباطات سیار) برخی موارد دچار بی مهری قرار گرفته و با عدم اجرا روبرو است که یکی از این موارد بحث تعامل با دیگر اپراتورها است (ماده 7 اساس نامه همراه اول) که در این زمینه هم به زودی در سازمان جلسه ای با حضور مسئولین این شرکت خواهیم داشت و به بحث و تبادل نظر می پردازیم.

وی در زمینه بحث آیین نامه mms هم گفت: آیین نامه خدمات mms هم در حال بررسی است و نتیجه آن هم در وقت مقتضی اعلام خواهد شد.

  • ۸۷/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">