ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ریزش میلیونی در بازار موبایل آغاز شد

| دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

با بازگشایی بازارها در اولین روز هفته ریزش قیمت ها در بازار موبایل متوقف نشده است به طوری که سامسونگ گلکسی آ51 پس از برگشتن از کانال 9 میلیون تومانی امروز به قیمت 8 میلیون و 159 هزار تومان رسیده است در یک قدمی ورود به کانال 7 میلیون تومانی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ریزش قیمت ها در بازار موبایل همزمان با ریزش قیمت ها در بازارهای موازی آغاز شد و تاکنون نیز ادامه یافته است و در این میان انواع گوشی های سامسونگ نیز ریزش قیمت را تجربه کرده اند به طوری سامسونگ آ11 از 4 میلیون و 670 هزار تومان امروز به قیمت 4 میلیون و 139 هزار تومان رسیده است و سامسونگ آ21 نیز از 5 میلیون و 959 هزار تومان امروز به قیمت 5 میلیون و 760 هزار تومان رسیده است.

در این میان انواع گوشی شیائومی نیز با آغاز هفته جدید ریزش قیمت را آغاز کردند به طوری که شیائومی رد می نوت 8 پرو از 7 میلیون و 470 هزار تومان امروز به قیمت 7 میلیون تومان رسیده است و یا شیائومی ام آی نوت 10 لایت امروز به قیمت 12 میلیون و 499 هزار تومان رسیده است.

این ریزش قیمت ها در انواع گوشی های آیفون نیز دیده می شود به طوری که آیفون 11 پرومکس از 45 میلیون تومان امروز به قیمت 44 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است و آیفون اس ای 2020 با ظرفیت 64 نیز در حالی امروز 16 میلیون و 380 هزار تومان قیمت دارد که این تلفن همراه در چهارشنبه هفته گذشته 16 میلیون و 900 هزار تومان قیمت داشته است.

  • ۹۹/۰۸/۱۹

بازار موبایل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">