ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهردار تهران گفت‌: همه سامانه‌های شهرداری وارد مدار شده است و تلاش دشمن ناکام ماند.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه افتتاح ایستگاه مترو ۱۷ شهریور اظهارداشت:پنج شنبه هفته پیش هجمه‌ای به سامانه‌های شهرداری تهران وارد شد، دشمنان طراحی کرده بودند که بعد از ظهر آن روز بتوانند به دوربین‌های ما دسترسی داشته باشند و تا شب این دسترسی را به سیستم‌های نرم افزاری و اطلاعات توسعه دهند.

وی افزود: از همان لحظه که این اختلال رخ داد، تیم ما مستقر و بسیج شدند و همین موضوع منجر به این شد که دشمنان در ادامه کار خود ناکام بمانند.

شهردار تهران اعلام کرد: سامانه‌ها را بر اساس احتیاط قطع کردیم. تقریباً تمامی سامانه‌ها از روز سه شنبه آماده بودند اما به واسطه دریافت ضرایب امنیتی و اینکه خدای نکرده بد افزاری نباشد، از صبح شنبه وارد مدار شدند.

زاکانی گفت: از پنج شنبه تحویل گیری سامانه‌ها صورت گرفته است و از امروز به صورت رسمی در اختیار همه قرار گرفت.

وی به بازطراحی شهر تهران، اظهار کرد: پایتخت ۱۱ خط مترو دارد که از این تعداد هفت خط به بهره برداری رسیده و چهار خط، یا راه‌اندازی نشده و یا برای مثال خط ۱۰ در ابتدای راه قرار دارد و خط ۱۱ نیز در مرحله تنظیم تفاهم‌نامه است.

  • ۰۱/۰۳/۲۱

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">