ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زمان دریافت ارتباط پرسرعت دیتا کاهش یافت

| يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۳:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات گفت: متوسط زمان انتظار دریافت ارتباط دسترسی پرسرعت دیتا به ‪ ۴/۶)‬چهار ممیز شش) هفته کاهش یافت.

سعید مهدیون افزود: یکی از شاخص‌های مهم در بخش فناوری اطلاعات برنامه چهارم توسعه، متوسط زمان انتظار دریافت دسترسی پرسرعت به شبکه ملی دیتا است که بر اساس هدف کمی مندرج در سند، می‌بایست از ‪ ۳۰‬هفته در ابتدای برنامه چهارم توسعه به ‪ ۲‬هفته در انتهای برنامه کاهش یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فناوری اطلاعات، وی در ادامه تاکید کرد که هم اکنون با تلاش‌های انجام شده توسط مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین ارایه‌دهندگان خطوط دسترسی بخش خصوصی، متوسط زمان واگذاری سرویس از هنگام درخواست متقاضی تا زمان آزمایش و تحویل خط در ‪ ۳۰‬استان کشور به ‪ ۴/۶‬هفته کاهش یافته است که بیانگر تحقق ‪ ۱۷۱‬درصد نسبت به برنامه است.

مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات در پایان افزود: استان‌های آذربایجان شرقی، چهار محال و بختیاری و یزد به ترتیب ‪ ۳‬استان برتر در عملکرد این شاخص با متوسط زمان انتظار ‪ ۳‬الی ‪ ۴‬روز است.

  • ۸۷/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">