ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زیرساخت اجرای نسخه الکترونیکی فراهم نیست

| يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

زیرساخت‌های اولیه برای اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی فراهم شود
تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره انجمن صنفی پزشکان ایران گفت: سازمان‌های بیمه‌گر باید زیرساخت‌های اولیه را برای اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی فراهم کنند، ضمن اینکه باید با اجرای این طرح از تحمیل بار مالی به پزشکان و مطب‌ها جلوگیری کرد.

به گزارش انجمن پزشکان عمومی مسعود جوانبخت روز یکشنبه در ارتباط با نسخه الکترونیکی و اجرای آن از سوی بیمه سلامت گفت: برای اجرای نسخه الکترونیکی لازم است که زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری آن فراهم شود و همه مطب‌ها و مراکز درمانی مجهز به سیستم آی تی قوی و پرسرعت شوند و پس از آن اقدام به اجرای نسخه الکترونیکی کنند.

وی افزود: اجرای نسخه الکترونیکی از این جهت که نیاز به مراجعه حضوری بیماران و دریافت خدمات درمانی نیست بسیار اقدام خوبی است.

عضو هیأت مدیره انجمن صنفی پزشکان ایران تاکید کرد: به منظور اجرای کامل طرح نسخه الکترونیکی لازم است که آموزش به بیمه شدگان داده شود.

جوانبخت تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر باید زیرساخت‌های اولیه را برای اجرای نسخه نویسی الکترونیکی فراهم کنند، ضمن اینکه باید با اجرای این طرح از تحمیل بار مالی به پزشکان و مطب‌ها جلوگیری کرد.

وی گفت: تحمیل بار مالی به پزشکان سبب کاهش کیفیت خدمات و افزایش پرداختی‌ها از جیب مردم می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">