ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زیرساخت، اینترنت را با SLA می‌فروشد

| چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: از این پس شرکت ارتباطات زیرساخت به تمامی اپراتورهای مشتری خود، سرویس اینترنت را همراه با توافقنامه سطح خدمات (SLA) ارائه خواهد کرد تا به این ترتیب سرویس‌ هر چه بهتر و بدون قطعی ارائه شود.

محمد طاهر شمس در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان نهاد دولتی متولی پهنای باند در کشور، اینترنت را به اپراتورها می‌فروشد و اپراتورها نیز اینترنت را به دست کاربران نهایی می رسانند.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: در این رابطه برای ارائه هرچه بهتر سرویس اینترنت، اخیرا تواقنامه سطح خدمات (SLA) را با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نهایی کرده‌ایم.

شمس افزود: به این ترتیب شرکت ارتباطات زیرساخت به تمامی اپراتورهای مشتری خود، سرویس اینترنت را همراه با توافق نامه سطح خدمات (SLA) ارائه خواهد کرد؛ تا به این ترتیب سرویس‌ هر چه بهتر و بدون قطعی ارائه شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت یادآور شد: البته سطح SLA بستگی به این دارد که مشتری چه پولی برای SLA بپردازد و چه سطحی را انتخاب کند.

  • ۹۰/۱۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">