ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زیرساخت سازمان شد

| دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت ارتباطات زیرساخت، براساس مصوبه هیات وزیران، از شرکت مخابرات ایران منفک و به صورت یک سازمان، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتقل شد.

پس از سازمان شدن این شرکت، مجمع عمومی صاحبان سهام آن با حضور وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات (رئیس مجمع) و اموراقتصادی و دارایی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل می‌شود.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است شش ماه پس از تصویب و ابلاغ این مصوبه، اصلاحات لازم را در اساسنامه اعمال وبه تصویب هیات وزیران برساند.

بر اساس بند چهارم مصوبه هیات دولت، جا به جایی داراییها، امکانات و منابع انسانی و مالی بین سازمان ارتباطات زیرساخت و دیگر شرکتهاو سازمانهای وابسته به وزارت ارتباطات، باید با رعایت قوانین و مقررات و به شکلی انجام شود که امکان اجرای ماموریت دولت فراهم شود.

علاوه بر این، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است برای تواناییهای خود در سیاست‌گذاری، هدایت و نظارت، در سازمان و تشکیلات خود بازنگری کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، مصوبه یادشده در هشتم اسفند ماه سال ‪ ۸۵‬از سوی معاون اول رییس جمهور به اعضای مجمع صاحبان سهام "سازمان ارتباطات زیر ساخت" ابلاغ شد.

  • ۸۶/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">