ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان طراحی شد

| دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

مشاور وزیر آموزش و پرورش از طراحی سامانه اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان و اجرای آزمایشی آن خبر داد و گفت: نوشت‌افزار و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان با تخفیف در بوفه مدارس به فروش می‌رسد.

منصور مجاوری مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس از طرح فروش اقلام مورد نیاز دانش‌‌آموزان در بوفه برخی مدارس خبر داد و اظهار کرد: مسؤولیت بوفه مدارس با سازمان دانش‌آموزی است و این سازمان مسؤولیت دارد تمام کالاهایی که وارد بوفه مدارس می‌شود را کنترل کند.

وی با اشاره به عنوان امسال که «حمایت از کالای ایرانی» نام دارد، ادامه داد: سامانه‌ای را طراحی کردیم که مدیران مدارس از طریق آن، تمام اقلامی که مورد نیاز دانش‌‌آموزان است را درخواست می‌دهند و شرکت‌های واقع در هر منطقه و شهرستان متناسب با درخواست، اعلام آمادگی می‌کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: سامانه در مرحله آزمایشی است و در حال بررسی عملکرد و نتایج آن هستیم.

مجاوری اضافه کرد: در این روش با توجه به اینکه کالای مورد نیاز دانش‌‌آموزان اعم از نوشت‌افزار یا خوراکی‌های سالم، از تولیدکننده به دست مصرف‌کننده می‌رسد با قیمت ارزان‌تر و با تخفیف به فروش می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">