ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه سلامت نوروزی راه اندازی شد

| دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: هموطنان در هرکجای کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Salamatenoroozi.ir از نزدیک‌ترین مرکز درمانی ارائه‌دهنده خدمات درمانی در ایام نوروز اطلاع پیدا کنند.

محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اقدامات انجام‌شده در خصوص سفرهای نوروزی هموطنان گفت: یکی از بزرگترین مشکلات مردم در سال‌های گذشته و مخصوصاً در سفرهای نوروزی، دسترسی به مراکز درمانی ارائه‌دهنده خدمات در این ایام بود. این‌که کدام مرکز و در کدام شهر در ایام تعطیلات نوروز دایر بوده و به خدمت رسانی به مردم مشغول است.

 وی ادامه داد: در همین رابطه از ماه‌ها قبل در تدارک سامانه‌ای بودیم که هموطنان با استفاده از آن بتوانند به نزدیک ترین مرکز درمانی دسترسی پیدا کنند و از خدمات بهداشتی و درمانی با سرعت و کیفیت بهتری بهره‌مند شوند.

آقاجانی با اشاره به راه‌اندازی سامانه سلامت نوروزی گفت: در این سامانه بیش از 6 هزار و 200 مرکز درمانی در 550 شهر کشور ثبت‌شده و هموطنان در هرکجای کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی  Salamatenoroozi.ir از نزدیک‌ترین مرکز درمانی ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی و درمانی موردنیازشان اطلاع پیدا کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: در این سامانه اطلاعات مربوط به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، داروخانه‌ها، دندانپزشکی‌ها و اورژانس‌ها به تفکیک هر استان و شهرستان به همراه آدرس و تلفن و همچنین روزهای فعالیت و نوع موسسه قرارگرفته که با کاربری بسیار آسان قابل بهره‌برداری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">