ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از آمادگی و توانایی سرمایه‌‏گذاری شرکت مخابرات ایران در زمینه تلفن همراه در کشورهای هدف خبر داد و گفت: سرمایه‌‏گذاری ایران به منظور اپراتوری و ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه خواهد بود.

دکتر وفا غفاریان، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، میزان سرمایه‌‏گذاری در کشورهای هدف را یک میلیارد دلار ذکر کرد و اظهارداشت: در حال حاضر طبق مصوبه ستاد مساعدت‌‏های توسعه‌‏ای هیات دولت منتظر دریافت پروانه فعالیت در کشورهای مورد نظر هستیم.

وی، با بیان این که موضوع اپراتوری ایران در حوزه تلفن همراه با برخی از سفرای کشورهای هدف مطرح شده است، تصریح کرد: هنوز کار به مرحله اجرایی نرسیده است.

دکتر غفاریان، از کشورهای همسایه ایران و نیز کشورهای آفریقایی به عنوان کشورهای هدف نام برد و گفت: سرمایه‌‏گذاری ایران تنها برای اپراتوری تلفن همراه و ارائه خدمات در این کشورها خواهد بود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این که منتظر اقدامات مقدماتی در این خصوص هستیم، یادآورشد: در حال حاضر این سرمایه‌‏گذاری تنها در بخش اپراتوری است و انتقال دانش و تکنولوژی به این کشورها هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.

  • ۸۶/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">