ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمپوزیوم جهانی IT در ایران برگزار می‌شود

| جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

سمپوزیوم IT با عنوان CONFENIS 2008 از 21 الی 23 اردیبهشت‌ماه 1388 در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش (ایسنا)، داور رستمی‌وند - رییس هیات اجرایی سمپوزیوم CONFENIS 2008 - با اعلام این خبر گفت: این سمپوزیوم با حضور دانشمندان و محققانی از بزرگ‌ترین و شناخته شده ترین مراکز علمی و دانشگاه‌های معتبر جهان با هدف توسعه سیستم‌های اطلاعات سازمانی با مرجعیت سازمان جهانی IFIP وابسته به یونسکو با حمایت بزرگ‌ترین سازمان‌ها و شرکت‌های بین‌المللی فن‌آوری اطلاعات جهان برگزار می‌شود.

او با بیان این که پس از اتریش در سال 2006 و چین در سال 2007، این بار ایران میزبان سمپوزیوم است، از سیستم‌های اطلاعات سازمانی، مدیریت دانش سازمانی، تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی، یکپارچه‌سازی اطلاعات سازمان، برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تامین و مدیریت روابط مشتری، سیستم‌های اطلاعاتی و بهبود فرآیندهای کاری سازمان ها به‌عنوان محورهای اصلی سمپوزیوم CONFENIS نام برد.

وی همچنین اظهار کرد: یونسکو و جامعه اطلاعاتی، تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، سلامت الکترونیکی، آموزش الکترونیکی و کارت هوشمند عناوین پانل‌های این سمپوزیوم هستند.

به گفته او در این همایش از وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، وزیر آموزش و پرورش و دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران همچنین جمعی از اساتید و محققان در کلیه زیر گروه‌های IT و مسوولان و دست‌اندرکاران نهادهای اجرایی و قانونگذارای در IT برای حضور دعوت به عمل آمده است.

لازم به ذکر است سمپوزیوم CONFENIS 2008 قرار بود سال میلادی گذشته در ایران برگزار شود اما بنا بر دلایلی که از سوی رییس هیات اجرایی سمپوزیوم ناهماهنگی بین دستگاه‌های مختلف کشور عنوان شد تا ماه می 2009 به تعویق افتاد.

  • ۸۸/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">